Sunday

simple celebration. :)

nak cerita malam birthday aku ni :D haha. btw, sory. tak de picture on the that day. actually malam birthday aku, aku diserang fever. --" sangat tak bernasib baik. demam aku berlarutan 3 hari. kejap baik kejap KO. haihh. but malam sebelum birthday aku, amer ajak kua. around 1030pm die kol ajak kua. aku tak tahu nak pegi mane tapi aku just siap simple2 je sebab mood nak make up tak de :(


samapi2 dia dengan pakaian smartnye macam nak pergi jenjalan jee. haih.. aku?? muke lesu, pucat and kesejukan. alahai.. terpakse die melayan kerenah aku malam tu. malam tu dia bawak aku pergi makan kat kedai kopi shah alam :) tempat tu agak nice jugak lah. second time aku datang situ. 1st time dulu minum2 je. malam tu hanya meraikan dengan makan malam je. da separuh pinggan aku makn tup2 kawan2 aku yang lain datang.


wah! amer buat kejutan lah! hahahah. da lame tak celebrate dengan kawan2. malam tu aku rase happy je even simple jee. best lah doraang sume ade. at least aku dapat lupekan sakit aku malam tu. anyway, thanks to my sayang coz make me happy that night. bulan depan awak pulak. tunggu ye saye buat suprise pe nanti :D

No comments:

Followers