Friday

MACAM MACAM CERITA NAK KONGSI

da bebulan kot rasenye aku tak share life aku kat sini. macam2 sebenarnye da jadi.tapi aku pon tak tau knpe susah sgt nak share. nak kate tak on9 hari2 dok meng-on9 kan diri. blog ni plak setiap ari aku belek. ape pon mmg byk benda da jadi. sekarang pon aku da kerja. due bulan da haa. insyaallah bulan 3 nnti aku confirm. huarghh~ gaji boleh la naek sket kot. mintak2 dpat.

btw, tak ade pape yg menarek pon actually. cme terase rindu nk coretkan kate2 dekat blog ni. life aku sekarang pon alhamdulillah happy. with my family with my hubby. so far sumenye going well. aku bersyukur sgt dikelilingi org yang sygkan aku. 


sekarang ni aku tengah berusaha untuk cari keje laen. bukan sebb aku tak suke keje ni. cume aku tanamkan azam nak cri keje tetap yg boleh tampung hidup aku smapi ke tua nanti if dipanjangkan umur. sape je yang tak mahu kerja dengan kerajaan. sememangnye kerja kerajaan ni akan membantu kite dimasa akan datang.


aku tau nk apply kerajaan memang senang. dapat tak dapat tu la yang susah. almaklumlah aku sendiri pon tak la belaja tinggi mane. setakat sijil yang ade untuk jd back up SPM aku yg tak lah good good tu jee. ni pon tengah tunggu bile nak konvo. hareemmmm.. lame betol. =.=  usehe untuk mencari kerja kerajaan ni dikongsi bersame my hubby.  #senyum siket. 


aku pakse die apply sekali kerajaan. mane tau rezeki die lagi murah dari aku. die dpt keje cepat,cepat lah aku kawen kan?? heee #gatal :p okay abes bab gatal2. apply sampai nk termuntah2 haa. setiap mggu dok print out borang memanjang. setiap mggu jugak la asyik ulang alik jumpe hubby settlekan borang ni. aku sentiase berharap ade rezeki untuk aku dan die :)


okay lah. malas nak update panjang2. saje isi mase lapang.sambil2 tunggu order laen sampai.


#saya rindukan kamu sangat2 :)

No comments:

Followers