Monday

hah! KANTOI ?? grr~ menakutkan.

heheh. ape yg kantoi ea?? agk2? huhhh. xdela. saje jewp nk cte pasal kawn amer ni. td amer msg nan ak jup. dye kate mmbe dye (mmbe ak gak) nga frast nan awek dye. awek mmbe dye ni kate nak g leisure mall. tup2 kol td kate dye kat TS plak. baran mmbe uh. pas uh kol, msg x bebalas. huhu. (lau ak pon bgg gak :p)


amer : lau i pon i baran. huhu
aku : isk ! u plk nak baran. i gtau k i nk g ane lau kua. um, laki ni 1 jewp. asal awek 
dye kate nk kua nan mmbe jewp start la pikir bukan2. 
amer : abes sebelum ni awek dye KANTOI msg nan ex dye. now, ckp g TS tgk wayg, 
cmne x pikir bukan2 ? (pertahankan mmbe dye)
aku : ouh! no wonder la pon dye (mmbe amer) baran kat minah uh :)
amer : dri td lg "semak la ak cmni amer" (mmbe berkate2)


huhuh. ak plak yg nk dibarankan. plek ak. kesian gak aku dga cte amer ni. kesian mmbe uh tertgu2 msg awek dye. tertye2 kmane awek dye peg. huhuhu. 


aku: da tu awek dye langsg x msg ah tu? 
amer : x balas langsung.
aku : umm. pasni soh bob uat fren finder kat minah uh senyap2.
amer : da ckp da. tapi dye kate dey malas nk uat. malas nk pikir. 
aku : da tuh xpaya dok semak2 la lau x moe uat. isk.
amer : em, tah la
aku : than bob nanges la? ckp nan dye be patient :))
amer : da ckp da tp dye diam aje. td dye ckap " da dekat anniversary laa awek 
ak uat hal cmni." sdih jep bunyi. 


hek! ak yg dga pon tersentak kejap. terbayang2 law ak dlm keadaan cmtu. fiuuhh! so far xdeh. and ak x nk pon. hehhe. 


kesimpulannye kat sni x moe la uat pasangan kyte cm uh. kesian dye. pikir la perasaan pasangan kyte uh, dye bertungkus lumus nk cr idea tok happykan kyte setiap hari, spend tyme nan kyte even dye penat. jgn la uat dye tertgu2, tertye2 and terpikir yg buruk2 pasal dri kyte. peace :DD




No comments:

Followers