Friday

HANYA KAMU KEKUATANKU.

dua hari tak ade kelas ni membuatkan aku rase bengong sangat. tapi at least aku tak semak2 kepale dengan masalah kawan kawan aku. bile kat uma little bit boring dan teramat boring sebenarnya. satu sebab utame boring tu is for sure lah tak dapat nak buat apa kat uma. dok on9, uat keje uma sket, texting than tido. itu jelah. tak de kelas ni membuatkan aku rindukan die. haih. baru due ari tak bersue muke rindu tu macam berbulan je. 

kalau dulu bile dok uma je aku terase macam cacing kepanasan. asyik nak kua je. disebabkan ak rase terlalu bnyk problem kat lua tu, bile dok uma terase tenang je. even kdg2 panas gak punggung ni dok uma lame2. aku ni jenis takkan stop pikir masalh yang ade skunk ni. terase sangat tension and stress actually. tapi dalam keadaan mcam ni die sorang je penguat semangat aku. 

serius aku tak boelh jadi setenang ni if dye tak de ngan aku. bile aku sedih, marah, geram, naek je giler, dye always ade disamping aku. kire dye jelah yang paham aku. even kadang dye ni a little bit annoying but aku suke. sometimes perangai mature dye datang je dye buat aku macam kerdil sangat disisi dye. tak hairan lah kalau aku senang lembut hati dengan die ni. mybe sebab sikap dye yang cool tu.



p/s rindukan awak sangat2 :'(

No comments:

Followers