Friday

last day.

last day for me to see him everyday! lepas ni tak nampak da dia kat sini. ape yang last day? ape yang tak nampak dah? da lame sangat tak meng-update. so banyak cerita yang koranhtak tau. MR amer keje sini for 6 months. yes. sama tempat dengan aku. memandangkan die kerja contract so, today dia last day dekat sini. too bad for me actually. lepas ni da takde sape nak ajak pegi rehat same-same. oh! sangat sangat sedih okay! 


memang lah kat lua aku boleh jumpe dia. but than lain lah rasenye nanti. (sebak tibe tibe ni :( )kenape lain? okay let me explain :


#every single morning bile sampai tempat kerje aku mesti bertembung dengan die. 
#every single morning jugak dia selalu padang aku dengan senyuman manis die
#every single morning jugak if kiterang bertembung he will say " hai awek comel"


tu waktu pagi. belum tengahari lagi. bile tengahari tibe je :


#nak lunch?
#jom pegi lunch. 


bile petang nak balik lagi aku suke. :)) dia mesti tanye and cakap benda ni :


#nak balik da? 
# balik nanti hati2 / carefull


kadang kadang kalau dia free die sanggup jumpe aku jap than say carefull. baru aku balik dengan hati yang berbunga bunga. what a wonderfull memory. sangat terase lepas dia da tak keje lagi lepas ni. even tough to me but i need to move on without him around. just consider dia tak pernah keje sini. boleh ke? for sure lah tak boleh! oh my goddd. i cant imagine what will happen when him not around with me everyday.


be mature lah baiti oiii. dulu before dia tak keje kat sini aku boleh je hidup (cakap dengan diri sendir) semua tu kenangan. of course lepas ni dia akan bertambah risau. sebab selalu die control and perhatikan every single things yang aku buat. org kacau aku pon die dok perhati je. sampai rumah aku kene soal siasat. +.+ but aku suke. :p


aku pon da tak lame da kat sini. mungkin aku akan terase sunyi kejap. lepas aku keluar dari company tak de ape yang perlu aku ingatkan lagi. haishhhh! kenape kejap sangat 6bulan. tak puas laa.






No comments:

Followers