Wednesday

malam ni? jd lagi .

2 malam berturut ak dikecewakan. tah kenape agaknya. mgkin nasib ak. dr hari kehari, hanya bertemankan air mata saje. ape yang mmpu ak lakukan? hanya memendam rse. ape yang mmpu ak hadapkan? hanya angan2. sukarkah kau pahami hati ku ini?


ak hanya mahukan kau memahami hatiku ini. dengan memberi pelbagai alasan, percayalah! kau hanya memburukan lagi keadaan. bukan ak tidak menerima kata2 kau. namun, juka terlalu banyak alasan yang diberi, ak tidak akan pernah percye kata2mu lagi.


sememangnya hidup manusia penuh dengan pelbagai alasan.namun tidak semua tempat sesuai diberi alasan. sepatutnya kau perlu tahu menyusun ayat2 kau. agar tidak menyakitkan pihak yang membaca. ak bukan rakan karib. ak insan istimewa untuk kau. seharusnya kau tahu bagaimana crenya untuk menjaga hati ak.


hampir setahun perhubungan kita. namun? hambar yang makin mendatang. sememangnya ak tidak mahu kehilangan kau. ak hanya mahu kau saje dihatiku. tp sampai ble ak kene memendam rase? sampai ble ak kene mendiamkan diri. hanya melakukan yang terbaik untuk kau. untuk ak? siapa yang mahu lakukan sesuatu yang terbaek untuk ak? 


hanya di temani air mata yang tidak putus2 dri tadi. hanya ditemani dengan memori saat berputiknya cinta antara kita. adakah aku layak menerima semua ini? aku tiada jawapan itu. hanya kau saja yang ada jawapan itu.

No comments:

Followers