Tuesday

puas jadi COOL

td aku pye entry ak ade cte kan yang ak peg merempit sorang2? hurm. tu la yang ak buat ble ak tension,stree,no mood n sewaktu dgnnye. malm ni plak ak da turunkan air mate lagi ble ak gagal tahn perasaan mara ak ni. hurm. lagi sekali ak gagal menjadi seseorang yang tabah. habes panjang aku tulis kat IM amer kat fecebook uh. umm. sumenye ak cte. aku menaip sambil meleleh air mate ni. kenape lah ak ade sifat BARAN ni? kenape ak yg terpilh? hurm

ak x tau ape yg ak tulis kat amer td dye paham ke x. lepas aku tulis sume uh dye terus ddiam no respon. mybe dye xtau nk ckp pe. mybe la kan? tersentak agaknye ble dga cte ak td. ok. yang confirm esok pagi mesti mate aku lobam! yeah! bagos.. kepale aku plak kompem berat n cam nak pecah. skunk je ak da rse kepale ak cm nk pecah. td ak da jerit kuat2 da. cz uma ak xdeh org. x tau la uma mkck ak dga ke x ak jerit td. serius ak x leyh tahan sume ni.

smapi ble ak nk pendam? tp dgn spe plak ak nk luahkan? no one. huurm. amer hnye bole dga. tp ak tau x kan ade respon dri dye. even dye tau ble aku cte something i need respon n pandangan. but dye jenis yg lebih ske mendga dri memberi respon. aku x salahkan dye pon. mybe dye x bese dga masalah2 cm aku ni. ok. aku paham tu. ape pon, mlm ni aku cool cket. even td air terjun turun dga derasnye. hurm. ape2 pon ak try be cool lagi tok elakkan saket pale aku bertambah teruk. da ssh plak nk g keje esok lau aku saket :')

No comments:

Followers