Monday

TEAH disebalek sticker bogo n ray ban! -__- "

haa~ amende TEAH uh? iskk. saba jep. ok. semalam ak peg jenjalan nan amer pusing kat satu area ni. than ak lepak satu tempat. amer lepak nan kawan2 dye kat satu tempat ni. hurm. ak plak dok jela atas moto uh. cz xdilayan kan. sedih ak. 


aku pon bia jep la dye borak nan membe2 dye. ak malas la nk ckp pe. time uh plak dekat 2o kali ak menguap! bosan! mseamerdok sebelah ak, mmbe dye ade la perli dye psl sticker ray ban yang amer lekat kat meter moto dye. ak pon tergerak la nk tengok. mmg ak da lme tau pasal sticker uh. tp x tau plak sticker uh ade mende laen kat bawah dye. 


ak pon belek la sticker uh, sticker ray ban uh wane maroon kemerahan. sape2 tau ray ban uh ape tau la warne dye. so ak tengok jep. ade sticker laen kat bawah2 sticker rayban uh. selame ni ak nmpak dri jauh jewp sticker putih uh. malas nk amek tau punye pasal. than ak belek2 ade 4  huruf. yang jelas kat citu _EAH je. yang T uh x jelas sgt cz da tertampal bogo punye sticker. ak pon tangan gatal try r kopek cket. than terbuktilah! T E A H ....... 


T E A H uh name org. haa~ awek kesanyangn dye yg dye syg sgt2 dlu. hurm. ak rse da ckop lame minah uh tglkn amer. tp kenape perlu nme uh kat ctu?? tyme uh aku da panas jep. tp ak layan jee. uat bodo smpai aku balek.pgi tadi da alang2 dye uat pangai ak terus ar attack!  aku tau nme uh x deh lepas ni kat meter moto dye uh! law ak nmpak lagi ak tanggal depan mate dye. peduli pe sticker ray ban kesyangn dye uh! aku tau mende uh xde. 


jgn caba aku uat smthing yang ak xske. ak xske hancokan barang org. lau dye tau perasaan ak, so pandai2 laa~ tu je  

No comments:

Followers