Monday

bile teman baek menjadi teman luahan perasaan :)

aku seorang yang suke bercerita. sememangnya bile orang pandang aku buat kali pertama, mesti dorang akan judge aku ni sombong orangnye. aku tak pandai senyum actually -.- tapi bile someone da kenal aku,jadi kawan baek aku, so dorang akan paham aku macam mne. aku juga sorang yang happy go lucky bile bersame dengan kawan2. sangat senang beborak dan gelak. tu aku. but sometimes bile aku ade masalah, aku jadi down. time tu aku jadi muram dan masam. 



aku sorang yang tak suke share masalah dengan family. tah kenape thats not my type. dri kecik lagi aku lebih suke pendam everythings my problem. kalau dulu time kecik, mmg sume masalah aku kongsi dengan arwah nenek aku :D tak pon makcik atau sepupu aku yang sorang tu. :) but bile nenek da tak de, aku pon da tak banyak beborak pape pasal problem aku until one day ni. bile aku kenal member aku yang sorang ni aku rase all problems aku sume settle. tak pikir problem pon bile aku kua and jumpe die.




since aku masuk sekolah teknik, aku dapat ramai kawan yang betul 'kawan' means susah senang always ade dengan aku. everythings we share everythings we talk. tak pernah bosan bile hangout dengan dorang. but after SPM semua buzy. belajar, kerje.. sume lain2 tempat. so time tok lepak bersame susah. one of my friend ni memang susah nak ajak kua. but than tah kenape, aku ak pernah jemu ajak die kua even aku tau die tak boleh kua. but, sekali da kua, tak nak balik daa.. ahaha. ape laah




her name is ATIRAH RAHMAN. she's one of my group member,friends and everythings since aku masuk teknik. oh! seriously, 1st time nampak die ni,jumpe die mase kat kelas dulu, macam nak tumbuk2 je muke dye. ahahah. *jangan mara k ;p   macam biasa lah kan. we as malaysian suke sangat judge oraang by looks her cover. am i right ?? oh! die pon pernah cakap mase 1st time jumpe aku kat kelas, aku ni sombong. muke nak ketat je sepanjang mase. yes! dulu muke aku cengkung kot cz jarang senyum. tapi sekarang montel pulee...




setiap kali aku perlukan die, die selalu ade dengan aku. terutame bile aku ade problems besar tak kirelah pasal ehem kee,pasal personal life ke. anythings! dye dengar masalah aku, and dye bagi respon kat sume yang aku cerita. bile aku dengar pendapat die, dalam fikiran aku ligat berfikir, hati aku tak berhenti bercakap. coz everything she said to me boleh kate betul. she is the one yang boleh paham ape aku rase. macam biaselah kadang teremosi bercerita kompem2 aku meleleh punye. than she just let me crying sampai aku berhenti sendiri. baru die slow talk dengan aku and bincang.




aku perlukan die everytime,everyday. care die buat aku rase aku dihargai. susah nak dapat kawan perempuan yang betul2 paham aku. plus aku ni memang payah nak berkawan dengan perempuan.tak sangka, lepas masuk teknik ramai pulak kawan perempuan yang aku ade. semuanya happening ! :)  cume time je tak menentukan kiterang nak hang out.aku dengan tyra belajar under government yang same. cume lain tempat je. so cuti kiterang same. yang lain semua kaye2 semua swasta * mok, jangan terase :p  so cuti yang blaja swasta n govern lain. huhuhuu. but im still needs my group member no matter what. serious! i miss u all damn much. :'( 

No comments:

Followers