Tuesday

stress sangat ke aku ni . hurm

semenjak due menjak ni tah kenape tidur aku tak lene je. nak kate masalh banyak,tak de la banyak. nak kate aku tak happy, happy lah gak boleh gelak. petang2 ni biasenye aku tidur. melayan mate katekan. tapi lately ni susah sangat nak tidur. ngantok tu da ade. cume nak lelapkan mate tu payah. bile lelap je otak aku ligat pikir something. kenape tah aku terlalu pikirkan diee. even aku da okay with him tah kenape aku still risaukan die. 



bile aku terlalu obses sangat pikirkan something, aku tak berhenti pikirkan bende tu. habes2nye aku jugak yang saket. badan aku macam tak bermaye je hari ni. tapi batin aku terase rajen sangat nak buat kerje macam2. report aku tu kalau ikotkan memang da siap 100% tapi disebabkan aku rase badan aku lemah sangat tu yang aku stop buat. even tinggal 2% je lagi nak siap. 



mulenye memang nak lelapkan mate. bile teringatkan die aku terus tak jadi lelap. alahaiii~ aku ngantok. tapi lepas aku tau kenape tibe tibe aku terpikirkan die, aku jadi terus tak jadi nak lelap. now aku da saket kepale da ni. iskkk! sangat tak suke bile die buat aku macam ni. hurm. ape pon mengharapkan segalenye pulih sebentar lagi. sangat sangat mengharapkan yang terbaek untuk diri aku. 



nk lelap jup boleh ? hurm. tolong bagii satu bayagan yang best2 untuk aku bayangkan mase tido boleh tak? alahaii~ sape nak bagi semue tu. 




ok ! byee....

No comments:

Followers