Thursday

engagement event ! ## nak jugak ~

pagi tadi aku pergi rumah kawan aku. die bertunang hari ni. umm.. nice sangat pertunangan ni. simple and happening! makcik2 yang ade kat situ sangat sangat lah sporting. i loikeee~ :)  majlis berlangsung lepas zohor. around 1230pm aku da ade kat uma tu. saje nak tengok kawan baek aku ni di MAKE UP. 


sekali tu yang tolong make up plak upenye cikgu sekolah aku kat SMKSJ dulu. so, aku kenal lah die ni. not bad gak lah die make up kawan aku ni. aku ade beberape gamba nak share. jom lah tengok ! ^^,




ni otw make up :) suke tengok !


time ni lepas pakai bulu mate palsu. 


ni da siap make up. muke die nampak macam cine siket kan ?? bagi aku lah.


time ni just saje2 konon2 free hair. tapi pakai tudung sebenarnye...


okay ! yang ni sangat poyo :p


tengok tuuu.... cincinn ! lawa oh! sangat jeles -.-"


ni family tunang die. sangat sporting jugak family dorang ni :)


ni plak bakal bapak die. hehehe. ayah kepade tunang kawan aku :D


oh ! tunang kesayangan


lagi sekali .... :)




oh ! tadi ade tengok gambar tengah di make up kan ?? selalunye kite biase nampak mak andam make up penagantin duduk kan?? ni pengantin baring. haaa~ syok je orang yang kene make up. boleh tido lagi. 



even nampak simple je make up die tapi 9 lapisan oooo~ sangat lah tebal. kawan aku siap cakap muke die terase berat. lipstik je da 3 lapis.dengan bulu mate palsu lagi. haaa~ padan muke die :p



anyway! congrat yaaa~ hope u all kekal hingga ke akhir hayat. semoge perjalanan hidup sebagai tunang da susah . tahun depan da kawenn.... wah ! tak saba nak tunggu taun depan. * aku plak overr . grrr




nakkk jugak!!! aku?? bile lagiiiii  .......




ok ! bye ......

No comments:

Followers