Tuesday

seronok tengok orang bahagia .

hurm. hari ni macam macam yang aku buat kat rumah. aku rase da berat aku da turun sekilo lagi hari ni --" sangat penat dan abes kuyup aku dengan peluh satu hari ni . pas siap semue keje macam biase la. BW dan ber-facebooking kejup.



aku suke tengok one of my friend time aku dok hostel dulu. skunk die da ade BF. ble bukak profile die tadi best je tengok BF dye wall post ILOVEU, THANKS FOR LOVING ME. hurm. bile tengok sume tu sweet sangat. lau dalam sms tak tau la sweet tu macam mane plak kan ? mesti lagi sweet. kalau kat wall aku ?? hurm. tah bile gaknye aku leyh dapat. entah2 memang tak kan dapat :(



kalau dulu dalam sms setiap hari aku dapat. sebelum 'bende2' ni jadi semiggu tu aku rase susah giler nak dengar bende yang sweet2 dari dye. dalam sms paling ketare. entah lah. mungkin perasaan aku je kot.  bile da semuenye hancur memang aku takkan dengar lagi lah semua yang sweet2 tu.



bile terbace wall post member aku ni, air mate aku da berlinangan da! ok tpu !! actually da nanges pon :'(  tapi ape mampu aku buat ? tengok je lh. aku tahi aku kuat. aku tahu aku boleh. hurm. penguat aku sekarang just semangat aku je. mungkin semangat yang ade ni dapat tolong aku tok teguhkan lagi diri aku ni.



hidup sorang2 tanpe insan special susah. bagi aku lah. sebab aku da lame giler tak hidup single.bile aku hidup single time umo aku macam sekarang ni for sure terase giler sunyi. lagi2 aku jenis yang more aktive if ade someone special ni. tipu lah kalau aku cakap aku tak mengharapkan dia datang balek kat aku kn ?? aku sentiase tunggu die ambik hati aku balek sebab aku tak kan pernah cube untuk mencari pengganti die.



tapi sejak kejadian tu, die lagi suke diamkan diri dan biarkan aku even die tau tu salah die. fine lah kan. now aku mampu tersenyum sometimes even pikiran ni always tertumpu pasal die je. try jugak senyum ketawe even aku kene marah sekali pon kat uma ni.



lagi sweet pasal member aku ni, tadi die pergi lunch plak nan BF die. siap naek status lagi. bace komen status die lagi uat aku cemburu. wah! macam da lame giler aku tak kua makan berdue. lunch apetah lagi. ok! da maken deras plak ni --"  hurm. apepon aku mengharapkan yang terbaik untuk die. semoge die dapat maju kehadapan dengan kejayaan. someone please come help me. :'( i need someone who can make me happy like always.



ok ! byeee...

No comments:

Followers