Sunday

once i heard, its take my heart. :)

hey everybody~ fuh! sgt lame tak menulis kat blog ni. bukan pe. actually aku malas nk menulis. plus, macam jadi around this week. sangat2 saket kepale when think about it. 

anyway, aku ade lagu yang aku nak share dengan korang sume. aku tak tahu pun ade lagu ni. semalam aku teman MR AF pegi hulu langat. ade lah hal siket kat sane. tengah2 die buat keje, dia tanye ni kat member die.


MR AF : bob, ko ade lagu bruno mars x. 

BOB : lagu ape ?

MR AF : talking to the moon 

AKU : * terpinga pinga. bob pndg aku aku pandang die.

MR AF : ade tak?

BOB : * still terpinga pinga

MR AF : stim kan lagu tu bile dengar.

BOB : *masih lagi terpinga pinga

MR AF : ah! sudah la ko bob. 


bhahahah~ aku da tergelak je tgk bob yang tak tahu pape. isk. sampai je rumah aku belek2 FACEBOOK jup. tibe tibe aku teringat nak cari lagu tu. mulenye aku tak ingat pon tajuk lagu tu. aku just find bruno mars kat you tube. yang aku ingat tajuk lagu die ade perkataan MOON. find punye find ade la tajuk TALKING TO THE MOON. yeah! jumpe. aku terus pergi cari lirik dia.


kalau nak tengok personaliti MR AF ni, die sangatlah keras. tak nampak kat mane pon lembut dan romantiknye. tapi bile die dengar lagu, bagi pendapat aku lah kan, die ni suke dengan lirik dan amati lirik tu. like ME ! cewahhh~ nak jugak. tapi betul la. aku suke dengar lagu dan amati lirik. dan jugak suke berhayal. plus aku ni peminat novel tau. haa~ 


banyak pulak celotehnye. moh la dengar dulu lagu ni ;D






haaa~ sekali dengar mesti korang cam pelik dengar music die. tapi lirik die sangat2 sedap didengar. tapi pada sesape yang minat bruno mars ni kompem pena dengar kan? dalam2 banyak2 lagu lagu ni la yang paling senang tok aku ikot dan hafal lirik die. okay! seriusly, baru due kali aku denga. tapi lirik die macam aku pena bace. 



tu je lah kot yang aku nak cerita. papehal pon enjoy denga lagu ni ok?? chawwwww~

No comments:

Followers