Thursday

makan makan di rumah BOB !

actually this event da lame. aku pon lupe bile. but than around 6 month lepas kot. tapi aku baru dapat this picture. saje nak jadikan santapan tak kale aku tengah sunyi ni. pas makan2 ni aku pegi mandi2 tau. ahakz! mandi2 kat ne?? akan terjawab nanti. comeCOME see all the picture.  =)



penyambut tetamu merangkap tuan rumah ;)




ni ajam. cover hensem ;p



yang ni aku tak lupe aku nga dok uat pe time uh! 




afiq yang sgt sukakan cendol tuh! tapii memang sedap :D



ni asam pedas kepale ikan. dalam ni ade 3 kepale ikan. yang ni saki baki je :P 
sgt sedap... boobbbbb nk lagiiiiiii.......



ajam datang dengan scandel dye skali time ni. hakhakhak! member serumah aku ni :)




hahahah. ABAIKANNN~



tamak oh mamat ni ! aishhh. minum sampai muntah afiq. 




yeah! K.A.M.I :))



abaikan yang di depan , okay ?  :p


sgt gler time ni. tapi best! :D



oh ! sangatSANGAT gemukkkkkk -.-"



PAPrazziiiiiii ~ buahahahahah.... 



kat sini la kami mandi mande :)



lepas mandi mande bob datang bawak sate. semue melahap kelaparan.
macam tak makan setahun..... :D


itu jeee...

eh! okay , byeee

No comments:

Followers