Monday

just enjoy with the song :')

entry song lagik ! just amati lagu ni okay ? :)







lirik lagu : alyah - kisah hati


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini 


Di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia 


Menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama


Nanti di atas sana
Biar ku setia 


Menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini



Biar ku setia 
Menjaga cintamu

Selamanya...





aku ade sedikit ulasan nak buat. aku harap orang berkenaan bace dan pahami. :)




Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta





@ since aku jumpe dye setahun dulu, hati aku terpaut bile tengok dia. dari pergerakkan die, perlakuan die semua aku perhatikan.  sampai sati mase hati aku jatuh cinta pade die. dan pada mase yang same kami suke same suke







Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku





@ bile die hadir dalam hidup aku, aku rase hidup aku perfect. kasih sayang, belaian, jagaan dan semua yang aku inginkan cukup untuk aku. sampaikan satu mase aku rasekan yang aku cukup bertuah kerane ade orang yang mampu jage dan tengokkan aku selain family aku. 









Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir





@ tapi aku tak dapat rasekan aku dengan die boleh bersame. mungkin terlalu cepat membuat keputusan untuk bersame dulu. mungkin aku terlalu gelojoh memikirkan soal hati. mungkin dalam pada mase yang same banyak perbezaan antare kami. 









Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu


Untuk saat ini 
Di dunia ini


@ kami memang pernah bersatu. bahagia. sangat bahagia. tapi bahagia hanye ade bile ia diperlukan sahaje. kini aku di biarkan dan terus dipersalahkan. sememangnye aku tahu aku dengan die tidak boleh bersatu. 









Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia 

Menjaga cintamu
Selamanya



@ bohong lah aku aku tak sayang die. bohong lah aku tak cinta die. bohong lah aku tak pernah amek tahu pasal die. walaupun aku pernah cakap yang aku da suke die, benci die dan tak nak ambil tahu pasal die. bile mulut ni berkate kate hati selalu menolaknye. bile hati ni marah sangat mulut la yang selalu jadi masalah. aku tak boleh nak menilai cinta aku terhadap die. sememangnye aku setie kepade die. tapi sajauh kepercayaan die, aku tak tahu. cinta yang lame buat aku takot untuk mempercayai lelaki lagi. walaupun aku dah jumpe die aku mengharapkan die lain dari yang lame, ternyate semue tu hampir serupe saje. cinta aku sememangnya untuk dia sahaja. 





aku jenis tak suke mengongkong. tak kisahlah nak buat pe asalkan dalam pengetahuan aku. itu saje. bukan sukar kan?? hanye inform kepade aku. satu lagi sikap yang nak sangat ade pade die is JUJUR. berceritalah setiap ape pon masalh, atau pape je. same ade bende yang terancang atau pun tidak. jujur dengan aku. kenape sikap berdolak dalih dan ego harus dipentingkan ? semamangnye dalam setiap perhubungan sukar untuk kita mendapatkan sesuatu mengikut kehendak kita. tapi tak salah kan mencube. cube mengubah diri kita untuk kebaikan. kadang kale perubahan yang wujud dalam sesebuah perhubungan tu unik dan kita sendiri pon tak kan tahu perubahan yang berlaku tu adalah yang terbaek dari sebelum sebelumnya. 




kali ni aku menetapkan pendirian untuk pergi jauh dari die. pergi jauh dari hidup die. mungkin ini masenye untuk aku bersendirian tanpa teman. aku akan cube dan terus mencube memperbaiki diri baru aku boleh memikirkan tentang cinta lagi.




ok! byeee ..

Followers