Monday

nothing will happen . i hope :(

tadi aku ade fight fight sket dengan MR AF kesayangan. hurm. dah pnjang lebar bergado sampai hilang mood aku buat keje , aku dapat text dari die 



MR AF : i nak hantar abah pergi hospital jup
AKU : huh ? kenape dengan abah ?
MR AF : kaki. gout rasenye.


hati ni risau sebenarnye. tapi tak tahu nak luahkan macam mane. oh! ayah aku pon ade masalah yang same dulu. tapi die tak gout. besenye orang darah tinggi. terlebih makan nasi pon tak boleh. makan mende masing lagi lah tak boleh. tapi ayah aku ni degil. pergi tibai semua.



paling teruk dia saket time aku semester due dulu. dala aku ni jrang balek rumah. timetuh aku dok uma sewe. nak balek uma banyak asyik ade keje je. so susah la. tau2 balek ayah aku da bertongkat. kaki bengkak giler. hurm. bile di tanye kenape tak inform aku sumue dok jawab tak nak ganggu study aku lah mende la. kat luar muke steady. kat dalam hati ni risau bagai nak runtuh jantung. -.-"



sape tak risau beb ayah sendiri saket tak deh sape inform. hurm. so far ayah still la macam macam tu jugak. sakit kaki dan tak banyak bergerak. plus umo abah pon da 60++ so biase lah sakit orang tue kan. umm.



hope sangat abah MR AF okok jeh. tak nak la teruk teruk sangat. semoge cepat sembuh dan sihat walafiat seperti sedia kala. aminnnn~



ok ! byeee

No comments:

Followers