Thursday

nak gugur jantung aku buat kali ke berape pon aku tak tahu. saya sedih awak tahu !

sangat menyakitkan hati bile aku ternampak gambar2 yang same macam gambar yang aku pena tengok dulu. okay! ni entry lepas geram. untuk pertame kalinye aku akan buat jahat untuk memuaskan hati aku. hurm. peduli lah kalau ade mulut2 jahat yang nak berkata2.


1st of all ni bukan kali pertame aku nampak all this picture. yes! aku da banyak kali nmpak. first aku nmpak when aku mule2 nak couple dengan die. okay, that tyme aku boleh simpan lagi rase yang macam2 rase yang tersimpan dalam hati dan pikiran aku ni. but then aku nampak lagi. and terus nampak lagi. last aku nmpak all that picture kat MYSPACE dye. and for sure immediately dye padam all that pcture. 


petang tadi aku buat report practical dengan die bedue. ble da nk balek tu aku cakp kat dye yang aku nak bawak pendrive dye balek je. tu pon lau die nak aku tolong dye uatkan report dye sket2. dye boleh ckap kat aku soh aku copy dalam deskop je. tapi aku malas nak buat. than ble da balek tu aku cabut pendrive dye dan terus masokkan dalam beg aku.


kat uma, lepas mandi, lepas kemas ape yang patot ingt nak start keje uat report ni. than tergerak hati nak bukak gambar2 yang ade kat dalam pendrive dye ni. ternyata ade gmba2 aku dalam simpanan dye. aku da tergelak suke tgk sume gelagat, posing aku kat dalam picture tu. nanti ade mase aku buat entry tu okay :) lepas abes je belek2 picture tu aku terase nak bukak folder 1 lagi ni. tak tahu pon dalm folder ni ade gmba. byk gler gmba.. haaaa~ than aku bukak folder nampak satu folder atas name ni ' new folder' aku masok still new folder aku masok lagi dye letak nme ape tah. senang cite berfolder2 aku masok baru jumpe SECRET PICTURE tu. aku terus klik! jenaJENGjeng~ aku jumpe ni ..........................





BOYEEAHHHH !!!!! ahakz.kepade tuan punye gamba ni sorie okay. kepade MR EHEMehem jangan mara saye letak ini gamba. actually nak je letak sume gambar2 tu. tapi aku ni jenis tak sampai hati, satu gambar ni pon da uat hati aku saket lagi lah nak letak banyak2 gambar. kan?? lawa orangnye kan?? cute miut tak macm aku yang kedebab ni. iskk! jeles tahu!!! 


gambar2 ni aku da belek dulu. than die da padam. than aku nampak lagi than die da padam. now aku nmpak lagi dye suruh aku padam tapi aku tekad tak nak padam sebab not my THINGS . im not deserved nak delete2 hak orang. even aku tahu dye BF aku sekalipon.


aku pena cakap kat die mcm ni dulu mase last aku terjumpe the same picture of her 


" LAGI SEKALI I NAMPAK PICTURE NI MEMANG I TAKKAN MAAFKAN U SAMPAI BILE2. "


now aku da nmpak this picture AGAINNNN. ape yang patot aku buat ?? perlu ke aku tunaikan ape yang aku cakap dulu kat die? hurm. its been a year aku dengan dye. why must he keep it that picture. why? 


aku tak tahu dye still keep in touch or tak dengan that gurl. hurm. aku malas nak tanye. now aku just diamkan diri and pendam perasaan. if aku tanye die sekalipon, cakap o bincang dengan die pon die tak kan buat pape. for sure he will yelling at me becoz nak besa2kan hal. hurm. kalau lah aku ni jahat, aku still simpan lagi gambar ex aku. but aku tau bende yang lepas jangan dikenang. even banyak kenangan biarlah kenangan dalam ingatan. tapi bukan untuk tatapan. satu picture ex aku pon aku tak simpan. even boleh dikatekan memang belambak giler picture aku dengan dye dulu. 


but once aku da ade new one mmg aku tak kan simpan barang yang lame. cz bg aku sume tu kenangan pahit. but than why he still have her picture. n pandai plak dye letak picture tu dalam2. nmpak sangat mmg dye nak simpan gmbar2 tu. hurm. ble aku nampak kesungguhan die simpan gambar2 tu, dari niat aku nak delete terus tak jadi delete. cz aku tahu die ade lagi simpanan lain. so, same je kan if aku delete or tak ?? 


dalam otak ni blank. gler blank. just ade mood nak update blog ni je. cz hati aku skunk tengah saket. aku tak larat nak menanges lagi. da banyak kali aku menanges sebab gambar yang same. aku just boleh take a deep breath and release slowly and do it over and over again. apepon,hopefully dye paham ape yang aku rase skunk ni. 

No comments:

Followers