Friday

when everything was mess up.

ape pulak yang mess up ni?? umm. macam2 hal oh! jup tu jup ni. pening kepale otak aku. first2 pasal short sem. ok. sememangnya aku xdeh repeat pape, alhamdulillah lah. tapi aku pening tengok member aku yang kelam kabut sangat nk uruskan bende ni.sebagai wakil kelas * poyo cket ayat dia mesti kene pikir the best way tok handle budak2 yang nk repeat ni. da tau lah PA merangkap pensyarah yang jage kiterang ni tak betul sangat so, try la usehe lebih siket untuk selesaikan masalah ni. 



aku pantang betul lah. dala bilangan kelas tak ramai. tapi care mamat tu nak conduct budak2 kelas still tak reti2. adoyai~ hurm. secondly, ahakz! ni pasal dak klas aku jugak ni. dulu punye la membe baek. sekarang nak sentuh pon da macm haram da~ adeh! macam cerita dok keluar dari mulut member aku yang sorang ni.



nak cerita pon its too personal. but than care minah tu nak bebaek semule dengan member yang dok cte kat aku ni macam pelik jee~ mcm ade batu disebalek udang je?? huh?? eh! macam ade udang disebalik batu je . haa~ baru betul. 



bile macam2 da jadi, aku tengok semua ni cam kalut je. nak berkawan buat la care nak berkawan. nak buat jahat pon tak payah ajak member. buat sorang2 je. bile da macam2 jadi payah tau. aku muak sangat ble dengar cerite pasal die. tapi aku ni kan busy body. yes,IM AM!! so dengar la jugak. tak sabar rasenye nak mengadap minah tu masok sem depan. tah macam mane plak pangai die nanti. hikhikhik!

No comments:

Followers