Friday

FLASH BACK :)

okay. semalam aku ade uat entry about aku pegi KLCC  dengan MR AF kan?? haaaa.. pade sape2 yang bace tau lah cite tu. yang tak bace, tak mengape. :) just klik je kat SINI tok bace ok. 


hari ni aku just nk letak gambar je pon. memang x bayak. setakt due tiga keping ja.. hahaha. semalam aku TER-rajin nk upload kat laptop after meng-update blog ni. so aku pon upload la. moh la kyte try tengok keyh?? :DD



meng-GEDIXX! soh pandg kemere die pandang minah salleh plak -.-




gambar ni aku gelapkan cz mmg asal gambar ni gelap. huhu. 




ni time tengah tunggu movie start. makan doluuu~ ;D




actually aku nak amek gambar aku je, die plak menyelit. -.- 
sorie, muncung terlebih plak. err :p




so ini lah gambar yang kononnye aku nak simpan je tu. hikhikhik. last2 aku tunjuk gak. aku meng-update blog ni pon cz aku nak abeskan mase je. hahaha. ape la. nak amek mood nak siapkan report punye pasal la ni. tak cukop tido pon ade ni. aku rse malam tadi aku tak tido pon. just lelapkan mate je haa~ gare2 dalam otak ni tak abes2 pikir pasl MR AF.


edeh~ MR AF yang nak pegi, aku plak yang menggelabah pikir pasal die. tah kenape lah aku terlalu risaukan die. grr~ lau aku cakap aku risaukan kat diri dye, msti dye gelakkan aku! menyampah aku. tak appriciate langsung la! huh.. tak pe2. yang penting aku tetap risaukan die. :)


to him, have a save journey and wishing u happy there with ur family and ur grandparents. hope u x lupe i kat sini ea. err.. boleh x nak ckap I LOVE U ?? hakhakhak. ;)

No comments:

Followers