Wednesday

tak kisah la nak ADD sape2 kn ? tapi berpade siket -.-"

malam tadi aku boleh dikatekan tdo awal gak la . agak panas dengan MR AF aku malam tadi. so , aku main tinggal je dye mse tengah syok syok dok IM kt FB. 


pagiPAGI jeh aku on9. aikk??? kat recent aktivity aku menunjukkan MR AF aku ni da ade kawan baru. haih~ memandangkan aku ni serbe mengetahui PASS dye, so aku decide nak pergi tengok ape yang da berlaku ni. okay! first of all sememangnye aku tak mara la dye nak kawan dengan sape kan ? tapi kalau nak ADD org2 yang agak mecemarkan maruh tu, memang tak dan la aku nak bia.


ah! peduli lah die bukan SUAMI aku pon. tapi beragakAGAK la kan. awak da berpunye. AWEK awk pon tak macm tu. tak kan nak lepas 'gian' dengan ADD minah2 macam tu ? bukak2 FB die aku terus terjah notification kat situ. yess~ i knew it . memang die yang ADD minah dan bukan minah tu yang ADD die. NOTI kat ctu tulis " blalalala accepts your friend request "   -.-"   


sangat panas hati ini sampailah aku TER-DELETED ! oppsss!! sorie. x sengaje!  (memang sengaje punn) mane tak panas. macam la tak de minah lain nak di ADDnye. kalau aku, punye friend di terjahnye sampai ke lobang cacing dalamnye. semate nak tahu new friends aku tu ade kaitan dengan aku ke tak.


kalau friend aku tak deh kaitan or die nampak tak deh MATUAL FRIENDS, kompem2 MR AF dok soal siasat aku sampai die puas hati. tapi die tak pernah puas hati pon. --"   kalau aku plak, haa~ tak yah susah2. aku tengok sekli je. tengok profile, gmba, n aktiviti die (minah tu) kat wall. lau aku rase okay, aku bia je. kalau melampau, memang kene kick ar! nak usha sket tak profile minah tu?? haaa~ mehMEH   :D






oh ! sorie kepade tuan punye picture. gambar awak saye tayang sebentar. naseb baek ko dapat aku. boleh gak aku dok cover muke ko tu. kalau ko dapat orang laen, habis kene tayang muke tu. 



haa~ ceeee  tengok.. laHAWA kan budak tu -.-  aku rse memang trend budak MALAYSIA ni ambik gamba macam tu. tah lah. aku nak komn sangat pon tak boleh jugak. sebab aku pon tak perfect . ni bukan kali pertame aku TER-DELETED friend list die. but dah banyak banyak kali. cume kali ni aku TER-panas hati plak sampai nak buat entry ni. apepon, hope xdeh la ADD minah2 macam ni lagi. please lh!! 



ok ! byeee ..

No comments:

Followers