Monday

hope everything will be okay :)

semalam aku berbalas masej kat FB nan die. aku tau kenape dia bagi masej tu kat FB. cz kalau pon dye bagi masej kat hp aku, aku tak kan balas. bukan tak nak balas. cz aku da cakap kat dia mase die pegi bersuke ria kat sane dont ever kol o sms me. so aku tunaikan kate2 aku tak nak sms die :)  sebelum aku bercerita lebih lanjut tentang die moh la kyte tgok gambar2 ni. aku curi dari FB dia. member dok tag kat dia so aku dok copy and paste saje :D


aku pon  tak paham kenape dok suke sangat posing macm ni -.-


ni pon aku tak paham kenape die dok uat muke macm ni.


oh! diee dengan motor kesayangannya .


ok. yang ni aku x paham ape pon. 


ok! ni die lagi. abaikan yang due orang kat tepi tu

time ni aku konfius die tengah dok sms nan sape -.-

okay! picture gler dye lagi.


wah! hapy jep kan??


abaikan yang depan, tengok yang belakang. time ni pon aku dok konfius dye dok sms sape. 




bebalaek kepade cerita. tibe-tibe die bg masej kat FB dengan mengatekan begini kepada aku. 


hey.
hope u r happy with ur new status. :)


u too. welcome back! 
hope u will enjoy with everthing u've done. 
semoge hidup u penuh dengan kegembiraan. :)
SELAMAT.





my status always in a relationship even toooo much talk bout break.
tats why ur status single. :)









than ade lagi la aku ckap. tapi da panjang lebar. plus ayat aku berterabur. cz time tu da memang ngantok giler n mate pedih cz berair air -.- hurm. aku tak tahu ape point aku nanges malam tadi. cume aku rase saket hati sangat2 dengan tindakkan dia. okay! pasal status single yang aku letak kat FB tu memang aku x tuka since aku gado dengan dia b4 this things happen. aku bukan nak worstkan lagi hal. memang mulutt aku ni gatal sangat talk about break all the time. not all the time actually. just something worst happen tu jela aku ckp. 





tak deh sape suke if kita kerap cakap break. ble aku da terangkan kenape aku still gune SINGLE status, die still nk bangkitkan lagi. die tak tahu ke aku marahkan dia sebab lain? sekarang nak munculkan hal lain? okay. now dia da cari point lain untuk dia merajuk nan aku plak. yes! dia memang pandai. SYABAS BROTHA! -.-  ape pon tindakan dia, aku akan leave him alone sampai dia rase die betul2 needs me. now, aku tengah cuti sem. dia pon tengah cuti jugak. than same la kan?? masing2 akan bosan dan blur dirumah if cuti2 ni.



ape yang akan aku buat after this?? aku just boleh doakan kebahagiaan dia. whatever he do that always make him happy. yeah! i will let u do anything. cause u suke enjoy2 kan?? anyway, now aku boleh la lagi dok hapy2. but once aku da boring and rindukan die than aku akan rase balek ape yang aku buat tu. cume aku nak dia sedar aku nak dipujuk and dibelai. make me happy and try make something yang boleh tambahkan lagi keyakinan aku terhadap dia. tapi lau dia plak nak merajuk dengan aku ? sorie. aku takkan nak pujuk die coz sape uat sape majuk dulu.sape buat sape marah dulu. if he love me he will trying so hard to get me back. yeah!



" i nak u sabar. follow the flow.percaye dekat amer, percaya dekat faith yang dia da bagi dekat u.kalau betul dia ikhlas, jodoh dia dengan u. dia lari jauh mane pon nanti dia cari u jugak. i tak nak u jadi maca i. da tak deh baru menyesal "






all this from my beloved friend give. she is my BFF yang always try soo hard tok happykan aku and try make me laugh x kering gusi. seriously, dia ni x pena berkapel. mybe pena. tapi kejap giler. lau nak ckap die pena suke kat someone, yes. dia memang ade crush dengan somebody. but than somebody tu da ade GF. whoaa! terlepas. thats y part last tu die ckap i tak nak u jadi maca i. da tak deh baru menyesal . she always known as perangai giler2 dye. but she is wonderful friend and a good listenerr to. so far dia nan member aku lagi sorang je ni yang rajin dengar masalah aku. rajin bagi feed back yang buat hati aku senang. aku pon ade gak kawan yang ble aku cite kat dia prob aku die lagi api2kan aku -.-



adelah mmber aku sorang ni. MR AF pon kenal budak tu. but than she is my only friend yang aku rapat since sekolah rendah lagi. so dengar jela. but two my friends TYRA and MYRA are my friends forever after. nak tengok gmba dorang. jup! kene curik lagi ni.. :)



this MYRA ;D


this AFIQ N TYRA



afiq tu adek tyra. :) bukan BFF tyra okay :) thanks a lot to both of u cause always make me thinking that ade harapan lagi. harapan ?? ape yang aku mengarut ni?? huhu. meaning kat sini setiap ape yang dorang ckap kat aku aku rase dorang bagi aku berpikir sejenak. xtak lame pon tapi sekejap pon jadik. ape yang aku boleh paham style dorang ble bahas aku ni dorang nak aku pikir positif about MR.AF ni. even teruk mane pon MR AF ni saketkan hati aku. aku kene gak pikir positive.



dorang ni memang sangat2 menenangkan jiwe aku. even x selalu jumpe dorang tapi aku rase hapy gler n puas ble dapat jumpe dorang. even for a while. yes. im lucky to have u all. and u all the best friends that i have FOREVER. :)  apepon, aku mengharapkan ade jalan terbaik antare aku nan die. hopefully. wish me luck okay. u'olls kene gak doakan aku yea?? bubye~

No comments:

Followers