Thursday

jalan2 di KLCC

wah! agak berhabuk ini blog kan ? da lme kot aku tak meng-update ini blog. adeh laa. malas sebenarnya. al-maklumlah, sejak da dok uma ni cuti punye pasal aku jadi malas nk meng-update ini blog. last update aku pon about MR.AF hohohhoo.. aku rse memang pasal die je memanjang semenjak due menjak ni kan. alahaii. bosan. 



okay! berbalek pade tajok. YES. aku pegi KLCC tadi. buat ape?? haa~ tgk movie je -.- semate2 kan kan kan?? hahah. aku ade la 2,3 photo. tapi malas nk copy in laptop lah! ala.. pakai hp murah aku je pon. gambar pon x berape nak lawa. =D biarlah ianye menjadi simpanan aku sahaja. nan sape aku pegi sane?? MR AF lah. ==" sape lagi kan?? 



memandangkan esok(jumaat) die nak peg serawak selame 4 hari so aku need spend time before die pegi. err~ lau aku x jumpe die nanti aku rindu plak.. hikhik. mengade plak aku kan?? ah! p lantak lah kan?? :) okay. actually aku g KLCC nk cri present for MOTHER's DAY gift. hakhakhak. tapi satu ape pon tak cari. alahaii.. gare2 mals nak pusing. aku plak mengade pakai hills hari ni. tu yang jadi malas nk pusing sangat. sekadar pegi taman kat sekitar KLCC je after movie td.



movie ape aku tgk td?? haa~ FAST AND FARIOUS 5 . wah! gempak weyh cte tu.. cool gler. serius macm nak tgk lagi. style doh cte tu. dalam ganas2 ade gak lawaknye. penat aku gelak. =) serius ari ni aku rse puas gler kua nan MR AF. kesian kat die cz die kepenatan melayan kerenah aku. mse bawak kete pon mate da kuyu je. mengantok katenye.



ikotkan hati ingt nk ajak die makan lagi. but tak sampai hati. pagi2 lagi da bangon terus siap tok spend time nan aku. isk! TERHARU kottt~ hahahha. die uat sume tu just nk amek hati aku je. aku tahu tu. cz esok kan dye nak pegi daa. so die nak aku enjoy nan die before die pegi esok. okay, aku pena buat entry yang die xpena bagitau aku pon die nak peg sarawak tu. aku tau dari ADEK die punye blog. huhuhu. tersentap aku ble dye x bgtau aku. okay. finee laa.. TREND die suke bagitau aku last2 minit. 



tak kisah lah kan. esok pon die da nak pegi. apepon aku doakan die selamat pegi da selamat pulang. hope die dapat spend time with his beloved family there. and of course la. kene ade OLEOLE tok aku balek sini yee. law tak deh, sekeh kang. ingt tu ye MR AF :)

No comments:

Followers