Saturday

tak sempat nak ajak, die da pergi dulu. apelah malangnya naseb aku hari ni :'(

whoaaa~~ tensoin larh! bende yang aku dok cadang nak buat hari ni tergendale ! ahhhh! benci la. aku baru nak layan movie tu dengan die. tup2 jup lagi die pergi tengok dengan orang lain. alahai sedihnye. nak pergi sorang2 tapi segan la. aku tahu cerite tu sedih. da ah cepat sangat touching !


nak pergi ! nak pergi ! tapi dengan sape ?? alaaa.. tak suke lah macam ni. hurm. hari da plan nak tengok same2. now lain plak yang jadi. benci ah ! nak nanges boleh tak ?? :'( hurm. aku da plan slow2 da nak bagitau. tak sempat cakap aku da melepas. alah! BENCIIIIIIIIII !!!


hurm. duduk sorang2 lah aku hari ni. NICE ! mengaharap petang tak hujan. hopefully. aku nak pergi lepaskan marah aku jup petang nanti :(   tak sukeeee.........




p/s : ade sape2 nak teman saye tak tengok movie ?? :(

No comments:

Followers