Monday

tengok "candle light dinner "

selamat pagi. pagi ni bangun dengan rase bebelah bahagi sangat2. entah kenape malam tadi tidur aku lansung tak nyenyak. mungkin sebab kejadian semalam yang membuatkan pikiran aku tetumpu pade itu je. nak cerite. tapi nanti lah. aku tak ready lagi.



happyHAPPY!! wah! semalam kan aku nampak sweet couple buat candle light dinner. nak tau kat ne ? kat padang dataran bawah shah alam. haaa~ padang sebesar besar padang tuuu.. da lah hari ahad. paham paham lah. kompem ramai yang beriadah kat situ.



aku sampai sampai je kat situ member aku da cakap pasal sweet couple tu. dinner tu di rancang oleh kawan salah sorang couple tu. member aku cakap lah. aku nak amek gambar. tapi HP ak masok hospital. so aku tak dapat lah nak amek. memang sweet giler. dalam frust frust semalam aku da terbayang IF AKU DAPAT BENDE YANG SAME ?? hurm. tapi semue tu angan angan je. sape aku nak dapat candle light dinner tu.



sedang kawan kawan aku dok best maen batminton aku plak dok syok tengok dorang. dengan masalah yang bertimbun kat dalam kepale otak ni, bile tengok dorang terase best jee. bayangkan gurl tu pakai dress dengan rambut yang khas tok pergi dinner. yang laki plak pkai vess ( mcm mne nak eje pon tak tau) siap berKOT lagi. memang perfect lah orang kate. pastu dorang bergambar bedue. wah ! maken sweet lah! silap2 laki tu lamar gurl tu kat situ. hah!! lagi lah sweet.. hurmm...



oh ! kalaulah aku dapat semue tu. kalau lah ade lelaki yang nak buat semue tu tok aku :( sadisnye, tak deh. berangan jeee,....




eh! aku ade share kan satu klip video ni. pagi2 aku bangon dengar lagu ni plak kat radio. sob sob. tengah sedih2 pagi dibagi lagi sarapan lagu sedih ! memang malang naseb pagi2 ni. hurm. marilah dengar same same even korang da pernah dengar.












ok ! byeee.

1 comment:

cokelat comel said...

'selamat tinggal' is my favourite song...

skg lagu tu jadi ringtone bb..hehehe...

Followers