Saturday

dugaan betul ! sabo je lah ~

minggu ni tah kenape aku angen je satu badan. tapi tak deh la tetbe nak mara orang. cume aku pantang betul bile aku tak buat pape, orang naik suare, terus marah aku, terus tengking aku, terus menerus cari pasal dengan aku. mungkin sebab period aku datang lambat kott~ hurm. teruk lah macam ni. aku ni dalah paling pantang kalau tetibe orang cari pasal dengan aku. lagi lagi time time macam ni. memang saket lah kan.



aku tak nak pon melawan, marah marah. tapi paham la. ade care gak kan nak tanye, nak suruh something untok aku buat kan ?? kalau nak tanye, tanye elok elok slw slow. aku ok je. nak suruh aku buat pape, suruh la elok elok cakap elok elok. malam tadi da jadi hal ni pagi pagi bute tadi pon jadi hal ! damnnnn !!



tak paham betul dengan sikap ORANG NI kadang kadang. nak suroh aku buat something tak bertempat. dala bilik aku tak diketuk . tau tau terus menjerit kat aku. haaa~ bile aku kat dalam bilek tu paham paham la aku buat pe. membute lah! tengah tengah syok tdo tibe tibe ade orang dok jerit jerit. then nak on the spot aku buat bende tu. weyh!! aku tengah tido beb ! tak pikir mamai aku tak pikir aku terkejut macam mane. dulu ustazah aku pon siap cakap lagi. kalau kite nak kejutkan seseorang dari tidurnye kejutkan lah dengan memanggil name sekurang kurangnye atau kejutlah dengan lembut. jangan jerkah je !




tahu kenape. sebab bile kite tido roh kite ni keluar dari badan. merayap tah kemane mane. kadang aku pelik. kenape ORANG NI buat aku macam tu. padahal kat kat orang lain tak deh pon buat macam tu. hurm. aku sorang je kene attack macam tu tak boleh jugak! bile aku tibe tibe jerit cakap aku melawan. sorie aku cakap. bukan niat melawan. tapi aku tak suke tidur aku dikejut macam tu. aku manusie. ade perasaan semue. susah ke nak kejut aku elok elok.




pagi pagi da spoil ! habes hujung minggu aku ! memang terus spoil lah !




ok ! byeeeee .

No comments:

Followers