Monday

tak payah lah kurus ! buruk noe rupe ko kurus ! --"

tadi aku da cite pasal candle light dinner kan kan ?? haa~ kan aku jumpe kawan aku semalam. lepak lepak jup dengan die. dari lepak kat dataran bawah pergi naek dataran atas shah alam plak. lepak plak kat citu. dekat sejam gak la. 



dok syok2 borak, gelak, dan gosip tetbe member aku cakap camni




putri : aku suke ko yang dulu doe.
aku : suke aku yang dulu camne ?
putri : mase ko cute miut dulu...
aku : ala... gemok tak best lah
putri : lagi cantek ko yang dulu dari sekarang.
aku : jahat giler ah ! --" oh ! sekarang ko nak cakap aku kurus kan kan ? :D
putri : (diammmm jee) :|
aku : chill la. biar bujang2 ni aku kurus dulu. esok luse lau aku kawen t aku gemok balek
putri : yang penting aku lagi suke ko berisi macam dulu. fullstop!





okay finee ! hurm. lately ni memang aku dapat rase berat badan aku menurun. badan aku susut dan telah menjadikan badan aku sedikit kecil dari dulu. hurm. sememangnye aku patot happy becoz ni yang aku nak sangat. but than bile aku tengok badan aku sendiri aku jadi ragu ragu plak nak kurus lagi.




sebab ape pon aku tak tau lah. kate orang bile duduk rumah badan lagi naek kan?? tapi tah kenape aku laen. yang jadi sebaliknye. dok uma lagi kurang makan. kalau pasal makan, memang aku akan mengunyah je 24jam. tapi tah la. hurm. bukan kawan aku yang sorang ni je yang cakap aku macam ni. ramai kawan2 aku yang cakap " KO TAK PAYAH KURUS SANGAT LAH KAN. BURUK RUPENYE " -.-' 




tapi benci sangat bile orang cakap " e'eee, maken membesar ko sekarang"  "weyh! asal muke ko tembam" "weyh, ko makn ape sampai besar macam ni" 




confident level aku pasal GEMOK ni tak tinggi. even kadang2 aku tau aku bile aku berisi siket aku jadi agk comel (ye! perasan) tapi aku rimas bile orang tego aku macam tu. bile aku da nekad nak kurus memang aku nak kurus. boleh ckap lah kan sebulan cuti ni aku baru 2 kali je pergi jogging. tapi badan aku susut macam aku jogging dekat 10 kali .  




ape pon sekarang aku cume try maintainkan pemakanan aku.  tido aku pon aku control. tapi sehari boleh kate 2 kali tido lah gak kan :p  ahaha! pe lah teruk sangat ni. lantak lah orang nak cakap aku kurus tak cantek ke pe. yang penting badan aku. target aku tahun ni, raye nak pakai KEBAYE beb! hehehe. slim gituuu :p




ok! byeee. 

No comments:

Followers