Sunday

happy MOTHER's DAY ;D

hari ni hari ibu ea?? huhu. tapi aku da terWISH awal semalam. excited punye pasal. hahaha. tapi mak aku cool jee. die pon layan jee laa. taun ni tak macam tahun lepas. tahun ni aku sempat gak beli gift. tahun lepas aku agak busy dengan study so aku tak sempat nak bagi gift. just wish die dengan call je. :) at least aku tak lupe kan?? 



to my mom :
selamat hari ibu. mak, adek sayang mak. even kadang adek ade melawan cakap mak. adek mintak maap.  hope mak tak amek hati. adek bukan nak melawan. cume nak manje2 je tu. gift yang adek bagi tu just tok menambahkan lagi koleksi baju ele mak yang da agak banyak this year. adek tak sempat nak jalan2 cari hadiah laen. so ape yang adek nmpak menarek, adek kebas je. harap mak suke. ( serius cantek doe kaen tu, jeles aku )



tahun ni hari ibu dalam family aku biase2 je. tak gempak mane pon. macam abang2 aku dierang da bagi hadiah awal2 daa.  -.-  tah pape tah. tak best betul. lantak dorang lah kan. HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL MOTHERS OUT THERE.   love u ! :)

No comments:

Followers