Saturday

aku da mencube .

semakin hari semakin rumit. dalam gembire banyak sedihnye. aku cube untuk tak memikirkannya. tapi once aku da pikir sampai mane penghujungnya pon aku x tahu. semakin hari aku dengan die semakin payah untuk die memahami aku. dari segi mane ? hurm.



aku puas mencari jalan yang terbaik untuk memudahkan lagi relation ni. tapi ternyate sampai sekarang ape pon tak deh. semakin aku cube berlembut, semakin lame samakin terguris hati ni. semakin aku cube mengalah dengan ape saja, semakin perit hati ini di mainkan. ye. memang kau setia. tapi bukan setia saje yang aku mahukan.



setiap hari aku mencari jalan untuk menceriakan lagi hubungan ini. cuba menggembirekan hati kau. cube menarik perhatian kau. namun, sia sia. kau tetap dengan care kau,jalan kau. mengape? kau sendiri ade jawapanya. semakin lame semaki serik tok mencube. semakin lame sakin benci untuk menjadi pengalah pade bende yang tidak sepatutnya.



mengape begitu susah untuk kau berubah ? mengape begitu susah untuk kau faham aku ? sehingga kini aku hanya menrasekan kau cume ingin bersuke ria saja bersame aku. mengape begitu? hurm. hanye kau sahaja yang mempunyai jawapan itu.

No comments:

Followers