Friday

RIMAS

hari ni aku cuti. memandangkan da cuti ni sume mende aku buat. mmg mule2 just nk pegi teman mak aku g hospital je. last2 macm2 yang aku buat. dalam hapy ade gak yg merimaskan aku hari ni. hapy sebb?? aku da daftar lesen kete. yup! now aku tga tgu kol tok amek klas n latihan je.


hurmm. pening la kepale ni pikir pasal relationship aku ni. setiap hari ade je. aku da give up tau. hurm. ape yang aku buat serba xkene. hurm. kenape ye? hurmm. dye plak like nk larikan dri dari ceritakan segalenye dri aku. kenape aku rse dye macm da ade new one je?? hurmm.. aku oenat la mcm ni.


aku sape?? sape aku dlam hati dye?? setiap hari aku pikir pasal dye. tah kenape semakin aku pikir semakin byk perasaan yang bulan2 datang. hurm. salah ke aku nk tau pasal dye?? kenape dye hilang mood , kenape dye layan aku nk xnak je?? ssh sgt ke nk bg tau??


semakin hari perangai dye semakin plek. aku try nk uat x tau je. tp tah laa. dye mcm da xamek kysa langsung pasal hubgn ni. hurm. ckp jela if xnk kat aku ke, ape ke. xpaya bg aku tertanye2. rimas la ade perasaan tertanye2 ni!! RIMAS!!!! boleh paham x..... ssh sgt ke nk bg kerjasame?? ssh sgt??? aku try nk hapykan dye. try nk elokkan hubungn ni. mcm2 aku buat. tapi?? same je...


kat sape aku nk pinjam bahu ni bile aku frast mcm ni?? hurm.. just boleh berharap dye paham ape yang aku nk.     :'(

No comments:

Followers