Wednesday

sekali aku kate aku SUKA, aku akn suke SELAMENYE.

pagi2 ni aku terasa berat kepale je. otw dtg keje da kene ujan da. hurm. mmg lambat la saket aku ni nk elok. ape yang aku nk cte ni is about MR.AF   hurmmm. cte pasal dye lagi?? ok. mmg cte pasal dye. malam td fighting lagi. adehh! payah la cmni.



semalaman aku terpikir pasal dye. xkan hanye sebb dat guy yang aku app je da jadi isu besar pade dye. hurm. ble aku ckp je dye attack aku blek, perli aku balek. hurm. aku pon ade perasaan. xsume mende nk ckap ikot sedap mulut je. lau sume mende nk ckap ikot mulut je, payah la. ade time aku satu kepale and x kysa if dye nk perli aku, nk ckap ikot sedap mulut dye. tapi something yang melibatkan perasaan, xpaaya la nk perli2 sgt.



hurm. mybe the last sms semalam agak kasar tok di bce oleh dye. im sorie. but than u should know that i just love u ONLY. tolong la paham. aku x pena nak curang nan org yang aku syg. sekali pon x pena. aku akan bertahan dengan org yang aku suke dan syg tu lau boleh sampai mati. mcm mne sekalipon aku layan kawan2 laki aku, aku tau batasnye. sebolehnye aku jage hati org yang aku syg.



kalau ade pon terlebih, aku da mintak maaf awal daa. mungkin sometimes perbualan tu terlebih cket. tapi aku bukan jenis yang ske menggedik x pasal2. ble da berpunye ni aku tahu aku kene jage sumenye. dri pakaian, dri segi percakapan n sume2 la. lagi2 since aku couple nan MR.AF   dye ni sensitif sket nan sume mende yang aku buat. aku da ckop berjage nan setiap ape yang aku buat.  tapi mende kecik kuman pon jadi hal, tah la..



setiap kali mende2 yang jadi hal ni kompem akan terkaet dengan perasaan. sayang aku x kan pena berubah cket pon kat dye. nak kate curang?? x same sekali. lau aku nk curang aku x pikir future husband laa. lau aku nk maen2 lagi dalam relationship ni aku x pikir nak jage hati org tu. aku tau. aku x boleh judge dri aku as pecinta setia or not. but than aku mmg xpena curang. ni cinta kedua aku. even cinta pertama aku 6 years lepas cmtu je, but than aku tau kali ni cinte aku will go thru sampai yang aku harapkan.



mungkin sekarang trend gurls yang suke berfoye, tuka2 laki, tuka2 pasangan. tapi aku?? bukan jenis yang suke macm tu. ble aku da syg, itu lah orgnye. nak nak pulak mak aku da kenal dye. mak aku lagi straight . dulu aku clash pon dye cam mogok x bg aku tgglkan mamat tu. siap ckap lagi kat aku xpaya dok sibuk couple law nk tuka2 pasangan.



aku tau. kenape mak aku buat macm tu. dye syg kat budak tu. but after ku bgtau, cte halnye, she must know yang aku nan mamat tu x boleh berterusan even mak aku anggap dye sebagai anak sendri pon. just hope she will support me. and now, i think she accept MR AF dengan hati terbuke. abah?? dye always support aku. nan sape sekalipon aku couple, dye x kysa. but than aku rse dye lagi suke MR AF dri yang dulu * ketawe



abah is the best person that i have. he always understand me xkire ape pon aku buat. sememangnye dye pendiam orgnye. but than lau dye nk tego dye tego face to face nan aku. hurm. da panjang melalut da aku cte ni. mungkin ade yang merepek2. lari tajok pon mungkin ade. sorie. need to cheer up my mine.   ;DD

No comments:

Followers