Friday

KAWAN? hurm. mungkin boleh bgi aku. bagi DIE ?

ni entry sedih lagi. ok. aku janji tok entry ni aku x nk nanges. CHAIYOKK!! errr... sebak mungkin ade. hurm. pengakhiran dari entry aku yang td tu akhirnye berakhir pade kekecewaan. haa~ ske korang kan?? hurmmm..  *try tengah nak chill kan diri ni. aku decide tglkan dye. ye. AKU yang decide tingglkan dye. TERBURU2?? mungkin ye :( tapi da lme aku pikir mende ni. ye. aku sygkan dye sgt2 dye. mungkin care kami handle relation ni kurenggg sket kot. mungkin satu kepale je x menjanjikan ape2. 


aku nan dye jauh langit dari bumi?? aku rse x. law aku nan dye cmtu, x smpai setahun kapel punye. ape yang membezakan aku nan dye? mungkin sebab ini :


@ aku lebih suke bercerita, tapi dye x ske bercerita
@ aku lagi byk berckp (over) , tapi dye mungkin lebih gemar mendengar
@ aku lagi suke meluahkan perasaan x kire lah aku tga frast sebb keje,sebb dye atau pape je ; tapi dye lebih suke mendiamkan diri dari bercerita.
@ aku ske uat perkare x pikir dulu akibatnya, tapi dye ske pikir perkare dye nk uat tu smpai kadg2 dye x da give up nk pikir
@ aku mungkin lebih kerap menyusahkan dye , tapi dia lebih ske memenatkan dri melayan aku ni
( okyang ni mengarut cket )


hurm. actually ape yang boleh membezakan aku nan dye is dye lebih pendiam dan pemendam orgnye selain aku....  haaaaaa.. itu yang aku nak ckap tu. hurm. ye. setahun couple aku x pena dengar dye meluahkan perasaan pon kat aku. hanye yang aku kerap dengar ni je I LOVE U, I MIS U and adelah yang sweet2 lagi. (rahsie) 


urm. seriusly, aku x pena denga masalah dye. masalh yang terjadi dalam hidop dye.dari masalah kerja dan peribadi. YES. SOMETIMES kene gak "  kadang-kadang perlu jugak biarkan keegoaan beremosi..  "  hurm. tapi kenalah bertempat dan mase. sometimes ble kyte berpasangan kita kene ade sikap saling mengambil tahu. xsalah nak ambik tahu kan?? 


aku rse mungkin aku da terlalu lame hidup BERCOUPLE. tapi aku pena janji kat diri aku. " ONCE AKU DA ADE MR.AF AKU XKAN CRI LAEN. JIKA DITAKDIRKAN AKU CLASH NAN DYE, AKU JANJI AKU XKAN CARI LAEN SAMPAI AKU BETUL2 MAMPU NK  KAWEN. " senang cte bia lah aku tengok dye kawen dulu. hurm * boleh ke tahan??  haaaa~ tahan ape yang korang paham tu?? xmoe pikir teruk2 ok.


now, aku boleh kate aku SINGLE, but NOT AVAILABLE. becoz, hati aku still ade MR AF je. smpai hujung nyawe pon just dye. bia lah dye da jadi hak org laen ke pe ke. tapi aku akan still syg dye. * ok.. nak meleleh da niiii  :(    hurmm... cool cool ! aku nk dye jadi kawan baek aku. mungkin susah. ye. saya tahu tu. sape nak jadi kawn kan ?? da syg separuh mati tetbe nak jadi kawan. haa~ mmg xnk la kan. tapi AWAK kene cbe. its ok lah. saya still hak awak. tapi mungkin not officially like b4. * sedih balek.  


we need to know each other first. aku tau aku xkan boleh tengok dye bebas. mesti aku nk tau setiap pe yang dye nk buat. tapi aku kene cube jgk. 



to MR.AF,
u must know this:

i know ape yang saya buat ni terlalu drastik dan mengejut. tapi awak kene tahu yang E-G-O x bawak kemane pon. since saya couple nan awak, saye rse saye banyak jatuhkan ego saya. awak, saya akan sayangkan awak  sampai ble2. even saya tahu awak akan pikir macm ni 'sayang ke kalau da mintak clash? ' hurm. tu hak awak nk ckp ape. saya akan tetap pikirkan awak even saya bukan hak awak. maafkan saya buat keputusan mcm ni. saya cme xnk rse tertekan. setiap hari saya pikirkan awak. all the time. xtahu lah kenape saya risau sangat pasal awak. satu mase nanti awk kene tahu mane salah awak. dan for sure saya akan tahu ape salah saye. saya nak awak tahu jugak yang saya akan still tunggu cinta awak even awak tolak saya lepas ape yang saya ckap tadi. saya cume nak awak paham kenape sy buat mcm ni. saya da ckop penat tunggu perubahan tu. tapi, awak still nak pertahankan sume tu. ape pon, jangan buat mende gler. saya xnk awak jadi liar macm dulu. berubah bukan kerana saya. berubahlah kerana diri sendiri dan kematangan diri. ingt tu. 

No comments:

Followers