Tuesday

pikir saket hati dye jee! :|

dalam aku saket2 ni, bukan dapat simpati dari yang tersyg! 
lagi kene maki adelah! 
bukan maki tut tut tuu..
kysa semalam di ungkit2. 
eee! saba jelah!

HANYA SEBAB CONVERSATION LIKE THISS 








ok, fine. kat sini aku rse xdeh pon salah aku.
cme mybe aku melayan. 
but than ade ke aku gne AWAK SAYA dengn budak tu??



ADE KEE??
adehh laaa~ payah la.. ssh nk terang da. 
xpaham2. bukan aku x bg jeles pon. 


TAPI
berpade la. sememangnye aku pena nmpak dye.
law x uat pe la aku nak app dye.
xkan hanye sebb dye kawan ex mmbe aku je aku add dye??
tolong lah!!!! 
sebelum ni kat sekolah dulu pon aku pena tego2.


disebbkan aku peg teknik la dorang2 sume x kenal aku.
ni pasal semalam. ari nk ungkit. ingt malam td da abes da..


karang aku UNGKIT ape yang dye pena buat kang,
mara aku plak. OOOOO ingt aku x reti JEALOUS?? 
kau pikir JEALOUS ko je?? 


dulu siap SAYANG2 lagi. siap mintak NUM FON lagi. 
tu xckop jeles g. 
siap nk WEBCAM LAGI......
nk tengok ape kat webcam tu?? 
rsenye mke da terpampang kat profile pic tu haaaa~~~~  
-.-'


plus, bukan dye mintak num aku, syg2 nan aku, webcam nan aku.
nan ppuan murah mane tah! mse nk ngorat aku pon x bersyg bebanyak cm dye layan awex's dye tu
eee. saba jelah kan. :(


parah ar kan! 
ee. aku tga xshat ni. sememangnye badan da panas da ni. 
tambah lagi nan pangai dye yang memanaskan aku! 
mmg bertambah2 tinggi la temperature badan ni haa!


setakat ni la kan, aku x pena la nk bersyg2 nan mane2 laki pon. 
even for joke pon.
tapi ape yang dye pena uat kat aku tu?? pena pikir x??
aku da ckop tapis da friends list aku tu. 
smpai ke ari ni x lebih 200 pon friends aku. 


hurmm. aku just bole sabar je ble nga saket2 ni. dgn hidung aku yang pedih gler ni. 
ni batok bru cket2 je muncul. kang da maken teruk, jangan kate bercakap, nk kuakan sore pon ssh nnty.
pade mende2 kecik cmni pon nk jadikan isu terlalu besar, ssh laa.


dulu aku jadikan isu SAYANG dye tu jadi besar pon dye da bising.
ni kan isu SAYA AWAK je?? 
alahaaaiii...... dun be childish laa.
xsalah pon nk jeles. tapi alasan BERSAYA AWAK tu jadi penyebb jeles , mmg x munasabah langsg. 





p/s bukan sume friend u kat dalam FB tu u kenal pon kan?? ade segelintir nye awex2 myspace kan? ingt i x tahu?? jangan nk gne alasan nk app just bcoz dye sedare mmbe, ex mmbe la, mende laaa. useless okay!  

No comments:

Followers