Monday

kalau aku dapat tahu sape yang buat, siaplah!

pagi2 aku bersemangat jep nak peg keje. 
al-maklumlah, tdo ckop kan?? hakhakhak! mmg best rsenye


sampai tempat keje, cm bese aku pinch card n terus bergerak peg surau.
saje peg surau just nk ddk sekejap sementare tunggu library bukak. 


otw nk peg library aku terjumpe en md ros.
adelah perbualan sket. 


en : byeti, ko ble nak bawak blek ko pye kusi tu??
aku : err~ saye da bgtau mak sy nk dtg amek tga hari ni.
en : haa~ ok. cepat la cket. sebb ari tu sy tengok da ade tompok cket kat meje awak
aku : huh?? tompok cket ?? cket x pela. nnty bole sanding. 


aku teringat tdi nk tgk aku pnye projek tu aroung kol9 td
ble aku bukak je bilik finishing....


hammbeeekkk ko!!!
byk gler tompok cat permenent kat top nan chair aku.
lahanat betul la sape yang buat tu!!


jangan ckap aku x menyumpah2 lah kan 
tp sume dalam hati. 
aku nk jerit kang ade org dga.


aku pegi amek sand paper than gosok pon x ilang. 
gne mcm2 cat kayu da aku gne.


last2......


cat hitam aku gne~ 
haihhh~
mmh gelap la aku punye meje tu. da x rupe kusi taman da 
:((( 


sedih dan sangt lah sedih. 
lau aku dapat org yang buat tu, mmg kene laaa~ 
jangn x ckap la aku x menanges kan. 
da nk mengalir da air mate ni. 
tapi aku tahan jep.


malu beb lau org nmpak aku meleleh!
ape pon x leyh lah!!!!

No comments:

Followers