Monday

ceritara semase :DD

salam sume. :) wah! agk lme kan x meng-update blog aku ni. xdeh entry bru langsg. haih~ bukan ape. xdeh cte sebenarnye. anyway. aku da baek da nan MR.EHEMehem :P hoho. ok. lau nk cte mmg panjg la kan. tapi cm bese gak la. aku jugak yang memulakan segalenye walaupun aku xsalah -.-" 




hari jumaat aku pi kua sat nan dye. cadang nk g bank in duet jep. tapi terase nk berjalan. aku mmg ade contact dye after 2 days x contact dye langsg. tp ky msg kat FB je la. haihhh~ pemalas tol dye nk bg sms kat fon kan?? tu pon aku yang merendah dri dan uat mke x malu tego dye. aku ajak dye jalan2 round2 s alam yang bosan uh. pastu kan??? haaa~ dye blanje aku makan. hehehehe. i loikee! 




saje nk dere dye pon blanje aku malam uh. hak! pdaaannn mke kau. :P  pas uh leyh plak order mahal2. hahahah. da order mahal2 pastu x sedap! adeh~ padan mke aku balekkk. nice lah sgt2. pusing punye pusing samapi uma kol 11 gk. haihh ~ agk lambat la kan. 




pas uh hari ahad kua lagik! yeay! setelah seharian aku jage uma dr pagu sampai ke petang, aku dapat gak kua petang tu nan dye. peg mne?? p sunway jewp~ pusing2 cuci mate. sampai satu  mase da abes round tu teringat tiket parking kat ne aku letak! alahaiiiii. abes aku. tye MR.EHEMehem dye kate dye x tahu. aku da abes cuak ni. alahaiiii~ benciii. 




mcm mne aku dapatkan balek tiket parking uh, haaa~ naseb menyebelahi aku. mse aku push button tiket mto uh, ble je kad kua sepatotnye palang penghadang uh naek kan?? ni tket da kua, tp x naek2 palang uh. mmg mengade oh! pastu aku letak tiket rejest tu kat atas tempat tiket uh. bukn tket aku je yang ade kat ats mende uh. ade lagi upenye tiket reject. hahahah




so, ble dalam keadaan yang agk x berape nk elok uh, dgn tiket hilangnye, nan kaki aku plak tetbe saket, mmg parah betul lah time uh, aku amek balek tiket reject uh balek. haaa~ naseb leyh gne. akhirnye, aku dapat kua dengan dri sunway uh dgn senyuman yang lebar. ahhaakkzzz! :DD




sudahnye cte aku ni berakhir dengan makan malam bersama MR.EHEMehemm. yeahh! ;))

No comments:

Followers