Monday

reportREPORT!

sepanjang aku kat wisdec ni 
mcm2 aku uat.
dari projeknye, outingnye.. 


mmg mcm2 la. 
memandangkan tempat aku practical ni tempat skema cket,
so b4 aku blaa dri wisdec ni dorang soh aku buat report
report tu merangkumi sume kerja2 yang aku buat kat sini


iskkk~ 
mmg banyak la mende yang aku kene buat. 
tapi da siap da :DD huhuhu
tebal laporan aku tu da macm proposal nk mintak tander. :| 


but than aku puas hati dengan report aku even byk gak yang x siap
opppsss! bukan x siap. 
x buat. aku byk skip tang lampiran. mmg byk kot! 
lau bos tau , bising la dyeee.. haihhh~ 


tapi lantak la kan. aku ni pon bukan byk noe duet nk print.
tu pon aku pkai inc black.
dala byk picture. pakai plak inc black. 
haihh~ mmg buruk warna. ni gare2 duet x mencukupi la ni. 


ape pon aku hapy sgt2 report aku da siap. 
so due mggu last aku kat sini just goyang kaki je ngadap laptop 
:D   indahhnyeee~

No comments:

Followers