Saturday

dah xdeh lagi yang menyeronokkan :(

assalamualaikum u ollss~ malam ni mood ke laut sket. tah la. since something happen last nyte aku try lupekan. but i cant. hari ni try nk lupekan. lau bole x nk ingt. hurm. tp since pagi td lagi aku da rse laen je. kenape ye??serius aku x ske mcm ni. hati aku tertye2. sapekah org tu?? dok mane?? betul2 nk 'sparepart' o mende laen?? xdh pon dye ckp sape budak uh..


aku nk tye. tp aku tau lau dye bg jawapan pon aku mmg xkan aku percye. tah la. runsing sgt. dr pagi sampai la kepetg msg pon cm nk xnk. msg jup. than diam. msg pendek2 je. * berair mate da ni   hurm. kenape da x fun cam dulu da?? ke perasaan aku je??


aku sunyi la. aku ssh nk gelak besar mcm dulu da. ble nan dye aku xdpat rse seronok, hapy, gelak2 lagi mcm dulu. even kdg tu ade gk something yang leyh uat aku gelak. tp kejup sgt rsenye. bukan dye x tau aku ni ske sgt gelak. ble aku ketawe, aku rse seronok. xingt da masalah yang ade.


dye dapat rse x ape aku rse?? maen msg pon da x mcm couple da.tye mende berulang2, bende yang sme je tiap kali borak. huh~ * menanges   sampai kemalm ni aku still tunggu law dye nk ckap n mention name yang dye msg semalam tu. tp?? xdehh~


hurm. aku ni baek sgt ke?? smpai sggup tahan dri dari tnye ape yang ptot aku tye? * mengeluh..   bukan aku xnk tnye. to aku cm dapat rse something bad. something yang x patot aku dga. dye pena tpu aku. tp aku still leyh terime cz aku tau sume orang ade uat silap.


kalau betul la sangkaan aku kali ni dye tpu aku lagi, hurm.... hancur bederai lgi hati aku ni. aku da serik nk couple sejak clash nan somebody. but after aku jumpe dye aku mcm xnk lepaskan dye. aku nk dye jd hak aku. tp ble dye da jadi hak aku?? mcm2 jadi. kenape perlukan perubahan dalam setiap perhubungan.


kenape mase mule kawan laen da couple laen?? bosan ke?? lau ye, ckap bosan. i noe u will read this. i need to slow talk nan u. but than cre u, uatkan i xdeh mse and tempat yang sesuai tok slow talk nan u. kenape?? u mcm elak dri ceritakan mende2 macm ni?? sometimes we need discussion. ntah la. hidup u yang u rse 'xdeh masalah' tu actually da penuh dgan masalah.


kenape nan i pon u still nk simpan. u marahkn lau i simpan. i kene tau ape u rse about me, ape yang da jadi kat sekeliling u, ape masalah u nan org sekeliling u? kadg kan i terkejut sgt when we go out, ade mmbe u, u bole je cte masalh u nan membe u tu depan i. tp nk cte face to face nan  i cam sush sgt. knp??


aku hanye boleh bersangke baek je skunk. lau aku terlampau pikirkan pon aku jugak yang saket. ape yang aku bole buat diam. diam selagi boleh. kuatkan semangat. :')

2 comments:

myra_mok said...

banyak kan bersabar oke sayang ..

klipklip_gurl said...

trying. tapi saket la mok. hurm. penat nanges da ni. :(

Followers