Monday

MANIS ;D

grrr~ tga2 aku dok sorok2 ni dri bos aku , TER dapat plak msg dr MR. AF. adeh~ syok2 bce blog orang siap gelak2 lagi ni haa~ tup2 dapat msg yang kompem kuarkan air mate aku ni. alahaaii~ time2 kat tempat keje plak dye nk feeling2 nan aku. mmg meleleh laa~


ok. kan aku ade cte kat entri aku ari tu pasal masalh aku na MR. AF aku. entri mne?? cri sendri. yang follow aku kompem bace entri uh. ok. smalam after aku kua nan dye tgk movie, smpai jep kat uma dye uat aku hangen balek nan dye. da sememangnye aku hangen nan dye. ble aku da cool and happy, dye uat blek aku hangen. mmg berangen2 lah aku! *berape byk punye hangen daa~ hohoho. 


tgah2 aku dok gelak n tersenyum sensorang cz bce entry sorang blogger ni ak terase poket aku ni ber'vibrate'. tgk2 sms dr MR. AF aku. yeay! aku xbukak g msg uh. just bce dri luar je. alaa.. cm mne nk terangkan ye?? haa~ korang pikir sendri.


aku bce je msg dri luar tu aku dapat ni " sy cintekan awk byeti " ahakzz~ malu da niii! :PP hakhakhak! korang jangn nk ketawe terbahak2 plak! adeh.... malu seh. pastu aku bukak sms dye ingtkan dye tulis tu je upenye agk pnjg gak msg dye bg. berbunyi seperti ini




sy cintakan awak byeti. 
mungkin awak anggap ape yang saye ckap just cakap je.
 mgking awak x nmpak kat mane cinte tuh,awak nmpak saye macm maen2, tapi hakikatnye saya sygkan awak. mungkin care saye just bersahaja, buat awak benci, menyampah tengok, saye mintak maaf sebab banyak saketkan hati awak.  




aku ade membebel cket semalam kat dye. tapi gne msg in FB. malas nk bg msg dye on fon sebb xnk kacau dye hang out nan kawan2 dye. mmg panjang lebar la. kat ctu aku luahkan segalenye cz aku saket hati, mara sgt2. mgkin aku TER over kot marah dye. tapi, tu aku. ble aku x puas hati, aku ttap kene cakp n luahkan jugak! 


serius mase aku dapat this msg x semene2 mate aku berair. terus terang aku ckp, dye ni x romantik pon. xske jiwang2. tp sometimes aku nk jugak mende2 manis kua dri mulut dye. cz yang manis itu lah madu pengubat hati aku yang luke ni * eceeeccceeeehhh~   hurm. aku sygkan dye. tpu lah lau aku kate aku x sygkan dye kan. 


whatever it is, thankz alot to MR. AF cz berani luahkan itu pade sy ok. :) okok. saya ter amat paham mmg ssh nk luahkan ayat mcm tu. :) aku ade org ckap ni kat aku dulu. dye yang ckp k. bukan aku yang suke2 ckp.



" ble kite bercinta jangan selalu mengharapkan ucap syg dan cinta dri seseorang itu setiap hari. kdg kale ungkapan cinta dan sayang itu perlu di sekali sekale. tidak bermakne jika sesorang yang kita cintai itu, tidak meluahkan kate sayang dan cintanya terhadap kite, dye membenci kite ataupun tidak menyayangi kita. suatu mase ungkapan itu akan terluah pada mse2 tertentu, dan pada masa itulah kita dapat rasekan cinta dan syg yang kita harapkan selame ini   :D "




sebenarnye aku try ikut this things tok semangat aku . ble aku rse kurang disygi dan kurang diperhati, ini lah yang aku ingt smpai mati. bagi aku, ungkapan sayang dan cinta yang betul2 mendalam mmg susah nk di dengar. bygkan la. setiap hari ckp  ILOVEU , ICINTAKANU. kompem2 mende tu jadi daily life kan?? wajib kene ucap tiap hari. ungkapan tu diucap sebab da jadi tabiat. 


xdinafikan aku sendri kdg xrse ungkapn LOVE yang hari2 terungkap tu ikhlas ke x. cz da beseungkapkan mende tu setiap hari. jadi tabiat plak. haaa~ masak aku! huhuh. tp aku ucap SAYANG uh mmg aku sygkan dye OK.... :) tp ble sekali sekale dengar someone LOVE meluahkan ayat KASIH SAYANG dye , terharu gler doh! seriuss~ merah padam muke. 


to MR. AF thanks alot ok. sy hargai sgt2 ape yang awk da try buat tu. hope someday sy akan dga awak luahkan lagi mende tu. even bukan hari2. terima kasih awk. :D syg awak . muahhmuahmuaahhh~ ;)





if ade kesalahn ayat2,tersalah taip dan eje, abaikan ye. harap maklum :)

2 comments:

nursha410 said...

susah nk dapat ungkapan

i miss you
l love you
i sayang you

dari si dia...

xpenah rasanya...
ahakz.....ahahha

klipklip_gurl said...

yeke??

sy memerlukannye sebb kat uma kurang kasih syg.


hahahahh.

Followers