Wednesday

pagi yang .........

kol 5 pg tadi aku da dengar bunyi guruh. guruh yang menandakan hujan. sekain lama semakin kuat. tdo aku dari pukul 5 pg tu da terganggu. otak aku da pikir malas sangat nk keje sebab aku da malas nak redah hujan lagi. bile kol 63o pg jam da loceng da bunyi. hurmm. aku gagahkan jugak bangun. siap2 mandi aku dengar hujan makin lame makin lebat. hurm.



dalam aku tengah malas2 nak pegi kerja, sambil2 tu aku tunggu sms morning dari someone. bukan aku tak nak wish dia pagi ni. cume saje. terase hati ni nak di wish plak. yelah. malam tadi tengah elok2 sms, tetbe senyap (TIDO) so aku bajet pagi ni ade la sweet sms masok. tapi? haramm.. tepat kol 705 pg still xdeh sms. aku da give up. last2 aku jugk yang sms dye.



alasan yang dye bg kat aku pagi tadi tak munasabah langsung. kenape semua bende aku yang nk kene start dulu. kenapa sume perkare aku yang nak kene cakap dulu?? aku pon nak dapat sms sweet2 jugk. lau sume mende aku yang kene start tok dye, sape nak start tok aku?? alahaiii. x kesiankan aku ke??



sometimes ade gak yang aku kene give up. tapi lau sume aku kene give up, bagi muke, alamatnye aku kene pijak nanti. hhurrmm. agknye aku terlampau baek sangat. hati lembut sangat. orang buat salah kat aku pon senang je cair. orang buat taik kat aku pon dye say sorie skeeetttt je pon aku da lupekan serta merta. tapi once bende yang same jadi lagi, aku bsg lagi, than aku cair balek. da mcm tu lah seterusnya.



sepanjang perjalanan hujan2 ni aku asyik pikir je. sampai kete kat depan aku pon aku nak langgar. 2 kali nak jatuh tadi. iskkk~ naseb aku cepat sedar. kadang aku pikir kenape aku je yang banyak pikir pasal die. ade ke die pikir pasal aku?? ade ke die rase serba salah if die ade buat salah. perlu ke aku mengalah padahal bukan aku yang salah. ye! aku kene tegas. tapi aku x deh kekuatan tu. kalau die boleh je 4,5 hari tak sms aku. tapi aku?? sehari tak sms pon aku rase aku yang  bersalah.



sometimes aku nak jugak kene pujuk. nak gak dibelai. nak gak rase orang tu say sorie dengan penuh ikhlas. ni lau just say sorie just nak cukup syarat bukan sebb die menyesal ape yang die buat, aku rase cam tak gune je. hurm. sekarang ni memang trend x kire la budak2 ke, ape ke. lau say sorie susah sangat nak nmpak ikhlasnye. tapi bile da kehilangan, time tu la nak say sorie dengan penuh sungguh2. kenape ye??



semua jawapan tu ada pada diri masing2. aku just boleh than and diam selagi boleh. coz aku sekarang tengah cube untuk mengawal emosi marah aku. try be cool even hati ni saket sangat. tu je yang boleh aku buat sekarang ni. hope aku kuat :')

No comments:

Followers