Monday

rindukan kawan2 aku.

da agak lame aku tak hang out nan kawan kawan poli aku. da dekat 2 bulan gak la . rindukan giler2 dorang tu. haihh~ memang nak sangat jumpe dorang sume. tapi da masing2 sume busy. aku? hari2 tak busy. -.- mne  nk busy nye. terlebih rajen. semuanya siap awal. last2 dalam minggu last ni aku da tercongok tak buat ape. 


hanya datang keje tunjuk muke je. kesian aku. dala sorang. iskkk~ bukan nak cerita pasal ni lah! hurm. 3 org kawan yang aku rindu gler 



afiq fadhil ;)



ajam ;)



syuk ;)


3 member baek aku kat poli. tapi ni tak cukop lagi. tambah lagi sorang yang ni ...........


MR AF ( my HUNNY )

baru la cukop syarat. iskk. ade je empat-empat orang GLER ni, bru kecoh . hurm. rindu nak bergosip bersame2 nak makan bersame nak gelak bersame2 ;P ayat nk skema je ;D  hehehe. tapi serius lame giler x jumpe dorang. bile nak jumpe je ade je halnye. busy la, buat report la.


korang2, bile korang2 free ni?? nanti da start cuti semester sume da balik kg. da masing sume jauh2. ;( alahaaiiii..... nak sangat jumpe. rinduRINDUrindu.   :((


No comments:

Followers