Saturday

cube tak nak pikir da.......

jam aku menunjukkan kol 12 am sharp! ok. sepatutnye aku da tdo skunk ni cz aku da ckp kat MR.AF yang aku nk tdo td. hurm. if awak bce, sory.. saye tpu. kenape?? awak ade jawapan tu :)  tah kenape malam ni terase xsenang je hati ni. terpikir byk sgt mende.


xdi nafikan kepale aku tengah semak pikir pasal report aku tu. on the same time aku x bole stop thinking about MR.AF aku tu. sometimes weird sgt. but than day by day, aku try gak x pikir sgt pasal hal2 mmcm ni. bese la. hati ppuan. cepat sgt terdetik mende yang bukan2.


dapat beborak nan adek kesygan aku * adek angkat  aku jadi cool sket td. even dye da nk buat aku menanges da. hurm. byk mende yang kiterang borak. sampaikan mende yang x ptot pon terkeluar. but than, lepas gk sket beban ni even dye lebih mude dri aku. sometimes kene gak tuka angen kan?? xsemestinye org yang same je kite nk luahkan perasaan.


thanks to NAD cz sggup dga masalah aku yang xpena sudah ni. anyway, aku jadikan dye adek angkat aku since aku form 3 o 4 lagi. tp aku kenal dye dri dye form 1 lagi. that time aku form 3 x silap. jadi rapat after aku pindah sek teknik. hurm. since dri ctu aku anggap dye adek aku. :) al maklumlah, xpena merase ade adek kan?? hurm.


ape yang membuatkan aku malam ni agak berangen, moody, is something yang xpatot jadi. ape dye?? bia aku je yang tahu.now aku try be cool and try xpikir too much. coz ble aku stress aku just nk tarik muke n of course aku nk makn je.tu yang paling teruk. plus, dekat2 mengambang ni mmg trend lah sgt mood aku asik moody je.


apepon, aku nk steady je. even aku tau aku x bole. insyaALLAH lau aku rajin esok aku nk peg jogging . sorang2. yeay! lau rajen lah.depends on work yang melambak tu. ok lah. chaw! mau tdo.   ;D

No comments:

Followers