Tuesday

BILA

BILA saket kepale menyerang habes sume mood aku ilang. BILA hidung ni da start menghasilkan cecair, mmg tisu la aku cri kat merata tempat. BILA tekak ni da perit, start la kene minum air suam je ari2. HAIHH~ saba jelah.


ikotkan mcm malas nk dtg keje ari ni. tapi aku redah gak sebb jumaat aku nk ct. pagi ni awal gler aku gerak dri uma. kol 7 aku da gerak. g pusing2 cri topup lu. hurm. sepanjang jalan x keruan jadinye. hidung aku abes gatal  jadinye. dengan habuk,asap lagi. hurrmm..


samapi je wisdec tepat kol 730. ok. sape2 yang dtg awl tu da plek kenpe aku dtg awl. lantak la. pas punch card je, aku terus attack surau. nk rehatkan badan n kepale. aku brg je otomatik tetdo. sedar2 MR.AF msg around 8.20 something. lme gk aku tdo. 


ikotkan hati nk lelap jep sampai kol9 tapi aku tkot ade org cri. skunk ni rse mcm da xlarat sgt. lapar. tp xselere nk makn. hurm. ape la naseb ni. aku x tau ni gare2 hujan semalam ke atau terkene jangkitan MR.AF. adehh~~ huaaa!! x larat la cmni.  :(

No comments:

Followers