Tuesday

xmoe sorok2 tapi.......

hari kedua aku menyorok dr bos aku ni. adehh~ aku ok jep nk ckp xnk msok klas tu. tp tah la. mcm x ready nk ckp if dye nmpak aku tercongok je ddk kat dlm library ni. hurm. aku xda x pikir nk blaja last2 mcm ni. 2 mgu lagi LI aku kat tempat ni tamat. tapi disebabkan still ade lagi mase aku kene disumbatkan blaja nan student2 baru yang WISDEC amek tok ambilan tahun ni.




masalahnye kat sini, aku bukan x nk masok kat sne. cme aku da muak belaja mende yang same berulang2. blaja dr basic sampai la ke atas. mmg la elok lau belaja lagi, terisi gak laporan harian aku ni. cme aku MUAK~ tahu! adehh~ ssh la pegawai kat cini. ade org ckap macm ni, ade org ckap macm tu. PELEK!  abes2nye projek aku pon still tergantung lagi tu gare2 mulut2 org yang cakap tah pape ni. 




semak tahu! aku da menyorok disebalek rak buku ni dr pagi lagi! adehh~ lame gler nk tgu lunch hour. LAME LAME LAME. lau nk tgu balek cepat saje. pelek laaahhh. :|  hurm. terase macm tension pon ade. dala hajat x kesamapaian hari ni. da oenat2 aku buat surat apply cuti tok esok. bole pla bos aku yang sorang ni x deh! bpe byk bos aku ade?? haaa~ mmg byk! mlas nk kenalkan dorang2 ni. saket kepale saje lah! 




yang penting aku mmg nk ct esk. pandai2 lah aku sms bos aku jap g t. petang t ke pas duty time ke?? hurm. frast frast frast! pagi2 da mengadap laporan yang tah ble nk siap ni. dengan x edit lagi. due mggu tu x ckop TAHU! alahhaaii~ berangen pagi2 ni sgt lah x elok untuk aku. ape lah naseb pagi2 ni. hurm

No comments:

Followers