Sunday

dan bila rindu......

oh! hai kawan2. tengah hari pon sudah. masak pon sudah. makan je belum. kenape?? tak lalu nak makn --" oh! hari ni hari ahad la. baek sungguh aku tak keluar pi mane2 hari ni. :| okay, xdeh member nak ajak kua sebenornye. grr. btw, aku terase nak bercerite tentang ehemEHEM lah. dah lame kan tak cerita pasal die??



huaa~~ nak cite pasal pe? oH! tajuk tadi kan?? RINDU. okay. sape yang kenal aku ni, mesti tau aku macam mane. sangat cepat touching orangnye :D tapi garang . huhuhu. ape yang aku suke buat time aku rindu, boring, marah, saket hati ke, gado ke pe bende semua tu aku akan uat something ni over and over again. APE?? haa! tatap gambar. menatap gambar sape lagi ehemEHEM lah! errr. 



bile aku dok tengok gambar2 dye aku rase dye always dekat dengan aku even aku tengah tak bercakap dengan dye (gadolah tu) even aku baek dengan dye even aku baru je jumpe dye. setiap hari aku tatap gambar dye sebab aku rase aku tak pernah boring tengok muke dye. but sometimes bile gado ke o something happen to us aku start la bercakap dengan gambar tu. giler kan?? o.O  cakap la pape. marah ke, menages ke,ape ke. yang penting aku bercakap dengan gambar bukan dengan orangnye. bile aku da penat, aku stop. tu lah tabiat aku bile aku tengan uncontrol. grrr..



kadang2 bile aku tengah uncontrol aku tengok dok belek2 gambar giler dye. macam2 gayye. last2 aku gelak sendiri. nak tengok gambar ape,cmne,gile ke ?? haa. meh laa tengok sekali. 


















ni sebahagian lah gambar yang boleh aku share. yang laen2?? personal. macam2 gaye dye ni. tak kirelah die sorang ke, dengan kawan2 die ke. bile hati tengah panas dok belek2 gambar ni pon da boleh buat hati ni senang dan happy. lembut kan hati aku ni ?? kadang aku pikir, bile dye marah, takkan takdeh langsung bende yang boleh melembutkan hati die?? tapi aku?? mudahkan?? hahahahha. poyo je. 




setiap kali aku tatap gambar2 ni kadang2 boleh gak uat aku sebak.senang cite sume adelah. happy, sebak, best, marah, semuanye lah. bagi aku, even dye xdeh all the time dengan aku, dye always in my mine dan ade setiap pemandangan aku. bukak2 laptop pon dah ade background dye :D hahaha. dasyat aku ni, bende pelek2 yang aku buat. but nice wat?? dari tak buat pape. at least aku ade gak keje time boring2, kan?? 




ok! byeeee


No comments:

Followers