Saturday

segalanya kecoh ! ##PANAS

aku tak tahu same ade korang ade bace ke tak pasal kisah sorang budak 14 tahun tu. aku tak nak pon kecoh atau pape. aku pon tak paham kenape orang tersangat kecoh pasal die. anyway, bile perempuan ni dikecam di hina and banyak lagi aku dapat tahu ade orang buat fan page pasal die kat FB. aku malas la nak kongsi fan page tu. tak nak worst kan lagi keadaan.




aku kan lebih suke membace jadi silent reader .. ngee~ poyo je. bile aku pegi fan page die tadi, aku sempat la belek2 komen2 and wall post kat situ. ternyata (bagi aku) sape yang buat fan page pasal budak tu agak mengong siket orangnye. --"  ape lah. sememangnye setiap orang ade buat kesalahan. okay ! lantak lah kan dorang nak buat fan page ke ape. tak ke itu mengaibkan orang lagi. bagi aku bialah die da aibkan diri die kat sume orang. 




bile aku bace komen2 and wall post kat page tu aku dapat tahu kisah taht gurl masok surat khabar metro and kosmo hari ni ( 4/6/2011 ). adehh~ kebetulan pulak aku tak beli paper hari ni --" so aku try  check on9 harian metro. yes! i get it. but not full story mybe 









sometimes kite ni terlalu jujur pon payah kan. terlampau baek pon payah jugak. kadang jujur tak bertempat ni tersangat lah memakan diri dan membuatkan diri sendiri bertambah menyesal. aku pon pernah jujur tak bertempat. tapi tak deh lah nak in public sangat. jujur tak bertempat dengan ehem ehem jee. hihihi




ok ! byeee....



No comments:

Followers