Thursday

DECEMBER

DECEMBER IS COMING. truthly, aku tak excited mane pon. oh! tengah2 malam td aku on9 org dok sibuk naek status pasal december. secare keseluruhan semue org excited sbb ade yg nak start sambung belajar, ade yg celebrate birthday on that month, ade yg nak kawen and yg paling nampak kenape dorang dok excited is da nak hujung tahun. YEAH! end of the year.

bile hujung tahun hampir tibe aku da pikir macam2 and start imbas balek ape je yang aku da buat around this year. tak dinafikan aku rase banyak yang buruk dari yang baek. seperti biase azam 2011 aku tak tercapai lagi untuk tahun ni. haih. ape nak jadi aku ni. cme satu je azam aku yg mungkin boleh dikatekan berjaye. ape ekh?? errr, wanna best in my relationship. yeah,  aku dapat laksanakan itu. walaupun boleh dikatekan banyak gak perang dunie yang berlaku antare kami.

secare jujurnye dalam banyak2 azam aku, cmeitu jelah azam aku yang boleh dicapai. sebab aku rase in relationship ni banyak sangat nak kene handle. oh! my result oTw, so aku tak boleh nk conclude and explain azam aku untuk my study. result da kua nanti aku baru tau azam aku tercapai or tak untuk kekalkan 3 pointer tu. seriously, aku tak yakin my last result ni memberangsangkan ke tak. aku da prepare how to handle myself if aku dapat result yang banyak gagal.

aku tak nak salahkan lecturer yang always tak masuk tu yg menyebabkan result aku merosot nanti. aku kene salahkan diri sendiri sebab selalu ambil mudah dalam ape yang aku buat. ya ya ya. my bad. but so far dalam sume exam aku ari tu satu paper yg aku feel down gler and give up nak buat.serius aku tak pernah give up jawab soalan kire2 ni. untuk pertame kalinye dalam hidup aku aku rase aku give up gler nak jawab soalan tu. teruk kan?

oaky, back to our topic. bg aku december ni byk buat aku berpikir. confirm lah aku suke december ni. sbb tak sabar nak masok tahun baru kan. tapi tah la. aku tak leyh describe. aku tak terase excited macam dulu2. mungkin sebab aku terlampau takot dgn result akan datang kot. by the way, overall aku rase this year adelah salah satu kenangan baru untuk aku simpan dalam memories. aku seronok sangat dapat menjalani hidup dan still diberi peluang. ALHAMDULILLAH.

No comments:

Followers