Saturday

OMBAK RINDU ? err....

oh! hai dan assalamualaikum. genap seminggu tak kua pegi mane2 ni .haih. sangat lah baek aku ni kan. heheheh. dalam hati nak kua pegi layan movie. orang laen dok pungpang pasal cite ombak rindu ni. okay. sememangnye aku nak tengok  sebab utama aku nak tengok ianya adalah cerite based on novel.aku ni tersangat minat bace novel. and aku pernah sekali bace novel ni. some part of the story aku lupe da. but than aku cume ingat cite ni mmg best. 


sejak cerite ni kua kat pawagam, kat status aku berlambak2 oh org cite pasal movie ni. seriously, BORING -.- maybe aku boring sebab tak dapat tengok lagi. AHAHAH. #jeles. tapi ade aku kesah. sememangnye aku tak terase excited nak tengok cte ni lagi. bia cte tu da due tige mggu kat pawagam baru aku pergi tengok. hehehe. lau nak pi tengok sekarang memang ari2 la pawagam penoh. 


btw, aku tak boleh nak bagi ape2 pandangan about this movie. just saje nak mengarang dipetang hari ni. bosan bosan kan?? at least ceria sket blog ni. ape2 pon, to all yang da tengok cite ni, tahniah :D chaw!

No comments:

Followers