Sunday

quote #2

if u LOVE someone, be brave enough to tell them,
OTHERWISE, be brave enough to watch them be loved by someone else.


qoute aku untuk hari ni ade berkaitan ngan diri aku jugak. heee. okay. seumur hidup aku aku pernah sayang kat 2 org lelaki je. bile cinta pertame aku tak kesampaian, seharusnya aku frust lah kan. hubungan yang tersangat lame putus kat tengah jalan saje. tapi alhamdulillah aku dapat pengganti yang mungkin lebih baek dari sebelumnye :D ape yang aku cube nak kongsi adelah pengalaman aku sebelum couple. aku ni seorang yang sangat straight. xsuke belok2. bile aku da jatuh hati kat someone, aku terus grab dye cepat2. sadis untuk aku bile cinta pertame aku mencintai orang laen sebelum couple ng aku. senang cite aku suke kat boyfriend orang. 


err, sangat jahat lah. heee. mulenye mmg la berhasrat nk berkawan. tapi, alamak! tersangkut plak hati ni kat die. laki tu seorang yang cukup peramah kat sekolah. maklumlah. pengawas sekolah. bile ternampak dye, mesti dye dok borak ngn ppuan tah sape2. oh! zaman dulu2 terkenal dengan adik2 angkat ni. so, berlambak la adek angkat dye time uh. sampai satu ketike,aku terase saket hati bile nmpak dye ng ppuan lain dok seronok gelak. even aku tau dye da ade awek,  tah kenape firasat aku terus je tercakap aku suke dye. AHAHAHAH. yeahh! aku tercakap sebenarnye. from that aku terase lege.. mungkin org akan gelar aku macam2 cz cakap macam tu kat bf orang. and yeah, budak2 yang rapat ng laki tu sume cakap aku perampas. 


kelaka sgt time tu sebb no one know what really happen. lupekan cte pasal rampas2 ni. yg aku nak cte kite kene be honest with our own feeling.otherwise kite yg menyesal. sape sanggup tgok orang yg kite da syg, yang kite da anggap someone special than g kat ppuan laen dok gelak2, manje2. kan?? better if kite da syg just admit it. but, WARNING! pastikan lelaki tu single and available ye? jgn jadi macam aku.


bile dapat cinte hati kedue lagi la cepat aku grab peluang. hahah. seriously. da macam perigi cari timbe.tapi skunk da tak de org pakai istilah tu da. sebab sekarang ni laki ppuan leyh ckp dye suke sape and jatoh hati kat sape2 pon kan :) hahaha. ape pon bile kyte dapat peluang suke kan orang tu, sygkan orang tu, try slaw talk ng dye, try paham hati budi die and try be apart with he/she.bile kyte nak meluahkn sesuatu yang bersoalkan tentang hati pastikan kite cukup berani dan sanggup menerima dengan ape yg akan berlaku selepas tu.


buatnye tetibe kene reject, its okay.jangan frustrated sgt smpai nak buno diri la, terjun bangunan lah. jangan sesekali. tak salah pon face to face pade bende yang betol. if tu jodoh kite, tak kemane pon kan?? grab something yang da ade kat depan mate. if kite suke, just luahkan. lepas je luahkan, trust me kelegaan yang teramat sangat tu akan terase.  :D 

No comments:

Followers