Saturday

quote #3


IF I TEXT YOU, IT IS BECAUSE I MISS YOU.

IF I AM NOT TEXTING YOU, IT JUST MEANS I WANT YOU TO MISS ME TOO

IF WE ARE NOT TEXTING EACH OTHER, MAYBE WE SHOULD JUST CALL & SIMLY SAY

" I LOVE YOU "

-TRISTON CAUSEY






Hey guys, hari ni aku tak very interested nak menaip. so aku tulis je ape yang patot. you all da tengok quote kat atas tu? mybe you all da pernah ternampak, terbace, tertengok atau sebagainye lah. Aku just nak share this thing sebab bagi aku sentences ni looks nice.

Aku pernah buat something like ‘ tak texting my sayang ‘ sebab aku nak tengok die rindu aku ke tak. Officially setiap pagi kompem2 aku wish dye morning. Sebab aku yang selalu bangun awal pagi. Kadang aku saje tak texting dye sebab nak tgok ape reaksi dia. Tapi hareemmmm.. nanti aku plak yang kene marah sebab tak wish morning kat dia. Hoihhh.malang tol.

Ade sesetengah couple or kawan rapat yang berkire sape yang texting sape dulu. Sape yang kerap texting sape. Mase zaman aku tak matang sangat dulu ade tau orang yang berkire sape mesej sape dulu. Guess what, ade yang sampai clash2 bagai sebab bende ni je. Kelaka kan? Tapi bagi aku tolak ansur tu penting. Sometimes, maybe kite terase siket bile asyik kyte je mesej dye. To gf/bf selalunye gf la yg selalu dok mesej jee dulu kan?

Kang bile kite tak  mesej si lelaki die pon seronok je bia. Tak nak mesej,xnak kol. Ni banyak berlaku. Macam yang lelaki2 tahu, perempuan ni nak di belai. Hati perempuan kan senang terusik. Biaselah lau ter-emo siket.huhu.kalau da susah sangat nak mesej, better call. Jangan kedekut kredit sgt. Okey? :D

No comments:

Followers