Friday

my 1st target :D

heeyyy yaaa~ sekarang tengah proceed to look for a job. so aku slow2 cr keje dalam internet and pegi la pusing2 kat mne2. so da ade tempat2 yang aku da ready nak pegi. overall ready. sijil,resume, sume siap tggal gamba je. tu nanti2. bile da nak keje ni aku start la menyusun strategi utk something. heeeeee


bile aku da keje aku ade due target je. kerete and gadget. pasal kete tu aku tak nak lah cerite byk. ade rezeki lebih, insyaallah aku dapat beli sebijik. aku ni bukan jenis yg suke sgt gadget actually. but aku suke try something new. even sekarang orang berlumbe2 nak beli gadget yang mahal, canggih, and of cause yg lawa,aku still not really2 interested with that. sememangnye bile orang sekeliling aku pegang gadget yang mahal, yang cantek, aku terase nak beli nak pakai. tapi tengok kemampuan dulu lah kan? aku mmg seorang yang suke pakai gadget terutame handphone. 


sekarang handphone ni macam baju. lau baju kite hari2 dok pakai kan, kemane pon. same je macam hp ni kemane pegi mesti ade. sedangkan masok bilik air pon bawak hp. dasyat kan? 1st target aku aku nak cri samsung galaxy note hp. wah! kalu lah aku leyh dpat hp ni.... hari2 aku dok pegang jee. :D ape yang aku suke kat sini??not to much actually. just aku suke application dye je. really nice shape and have something2 yang buat aku tertarik padenye. 


harge dye lebih kurang iphone je. tapi aku tak kebulur langsung nakkan iphone tu. bg kawan aku yang suke menunjuk iphone dye tu, sorry.. aku tak berminat pon. aku lagi suke gune or pakai something yang tak pernah orang sekeliling aku gune. thats mean kawan2 aku o sedare mare aku lah. at least try something new. sekarang just pasang angan aje lah kan. nak belinye tak tau lah beli plak. huuuhuuh. ape pon jom layan sket klip kat bawah ni. pasal samsung galaxy note.   










*nice kan?? ape lagi?jom lah beli :D

No comments:

Followers