Friday

quote #1

pagi2 lagi aku da terjage hari ni cause nak kene anta mak aku pergi uma anak buah dye. so dr pagi tadi aku da blur tak tau nak buat ape. nak tido, oh! tak boleh tdo. cause tugas aku hari ni jadi babysitter menggantikan mak aku. hoih. siap je buat bubur untuk anak2 buah aku aku terus ngadap lappy kesayangan. back to topic. aku terase nak buat satu label dipanggil QUOTE. officially, QUOTE ni aku akan amek dari mane2 tempat o lau aku ade mood aku buat sendiri quote tu. so today my first quote is...


                                                                                                  creadit to best quotes

bile korang bace je quote ni aku rase korang cukup paham whats the meaning is. and yeah! aku pon terlalu paham ape yang penulis ni try nak explain. aku selalu ade dalam situasi macam ni. when people do mistake, confirm2 say sorry rite. bg aku,aku suke dengar orang cakap sorie bile dorang da uat salah kat aku. tapi satu bende je aku tak suke. da sorie tapi buat lagi. human rite?? bende tu akan diulang2 samapi orang da muak nak maafkan da. ade setengah tu da ignore je.

SORRY IS JUST A WORD WITHOUT MEANING. yes. its true. maaf tu mmg xde meaning ape pon. tapi tujuan MAAF tu la yg buatkan ianye sangat bermakne pada si pemaaf tu. bile kite da buat salah secare tidak langsung kite kene say sorry kn?? tapi make sure sorry tu bermaksud. LIKE:

#IKHLAS bile mintak
#menyesal ngan kesalahan
#tak akan ulangi bende yang same

bab ikhlas ni,plezzz TOLONG lah ikhlas. bile kite terpakse memohon maaf, aku boleh jamin yg si pemaaf ni pon leh rase yg korang tak ikhlas. do not ever u say sorry just nak sedapkan hati si pemaaf je tanpe ade rse keikhlasan dalam diri tu.

sesetengah orang yang susah nak say sorry is because taknak ego dorang jatuh. please laa. tak de maknenye la orang say sorry ego terus jatuh. org yg ego yang tak bertempat je pikir macam tu. setiap orang ade ego kan??nak tinggi diri tu, nak bele diri sendiri dari mengaku kesalahan. tak payah nak tinggi diri if da tau diri tu salah. just admit it. most important, say sorry from bottom of your heart. tunjuk ikhlas tu dan buktikan yang kite betul2 nak si pemaaf tu maafkan kite. :)

No comments:

Followers